צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
עצור צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הוגש כתב אישום נגד אדם שתקף עובד במכולת בעיר

על פי המשטרה, כאשר העובד יצא מפתח המכולת להשליך אשפה, החשוד ניגש אליו, תפס בחוזקה בצווארו, הפילו לרצפה וחבט בו בפניו ובגופו במספר רב של אגרופים

פורסם בתאריך: 20.5.19 11:35

משטרת ישראל עצרה והגישה כתב אישום כנגד גבר מראש העין לאחר שתקף באלימות עובד במכולת בעיר.

האירוע התרחש ב-12 במאי לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על אלימות במכולת ברחוב שבזי בעיר. שוטרים שהגיעו למקום ביצעו סריקות, איתרו את החשוד, עצרו אותו והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

במשטרה מציינים כי מחקירת האירוע התברר כי המתלונן, גבר כבן 50, עובד במכולת בעיר, הותקף כאשר יצא מפתח המכולת להשליך אשפה. החשוד ניגש אל הקורבן, תפס בחוזקה בצווארו, הפילו לרצפה וחבט בו בפניו ובגופו במספר רב של אגרופים. המתלונן ניסה לעמוד על רגליו, אולם החשוד הטיח אותו לרצפה, נטל שרשרת עשויה מתכת ופנה לעבר המתלונן. באותו הזמן למקום הגיעו בעל המכולת ואנשים נוספים וניסו להפריד בין השניים.

במשטרה פתחו בחקירה ממנה עולה כי אין היכרות מוקדמת בניהם וכי הרקע לתקיפה אינו ידוע. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן חבלות רבות על גופו, חתך בקרקפת, שטפי דם בלחיים, בברך ובמותן.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. לפני מספר ימים הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה ממש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר