אימון קריירה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
אימון קריירה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

אימון קריירה במרכז: ההמלצות שיישדרגו לכם את הקריירה

מחפשים את הכיוון הנכון לקריירה שלכם והצעדים שיובילו אתכם למקום בו תממשו את הפוטנציאל הטמון בכם? דובי ציזיק מאמן ויועץ קריירה, משתף מניסיונו בתחום

פורסם בתאריך: 27.5.19 10:28

דובי ציזיק, יועץ קריירה בן 56, מקבל לקוחות לייעוץ ואימון קריירה כשבאמתחתו ניסיון של מעל שני עשורים בייעוץ קריירה, בניית קריירה, ניהול משאבי אנוש ועוד. "כיום אני עצמאי ולמרות שאני מצוי במצב של אובדן כושר עבודה, אני עדיין משקיע 10 שעות בשבוע בהרצאות במכללות ובקבלת לקוחות לייעוץ ואימון קריירה" אומר דובי. "אני עושה את זה בשביל הנשמה".

את דרכו המקצועית החל דובי כאשר הוא מצויד בתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול משאבי אנוש. "אני מכיר את עולם התעסוקה מצוין. עבדתי בהייטק, הקמתי וניהלתי חברה לשירותי אאוט סורסינג בתחום מערכות מידע, אז אני יודע מה זה להעסיק אנשים, מה זה לגייס. הקמתי מערכת לגיוס עובדים, ניהלתי רכזות גיוס, אני מכיר את הנושא של עולם העבודה מכל הכיוונים. לצד זה, אני בוגר של מספר מסלולי לימוד התפתחותיים כמו תות תקשורת של אלון גל ולימודי NLP במכללת תוצאות".

דובי ציזיק. צילום: דני כיתרי

דובי ציזיק. צילום: דני כיתרי

ברוכים הבאים אל המאה ה-21

"ההתמחות שלי היא בהתאמה של האדם לקריירה" אומר דובי. "גם לבחור קריירה שמתאימה לכישורים של האדם, וגם התאמת האדם וכישוריו לשינויים של המאה ה-21. עולם העבודה משתנה, ומי שלא מתאים את עצמו והופך גמיש לעשות שינויים עשוי למצוא את עצמו מחוץ למעגל העבודה. להתאים את עצמך זה אומר למשל, אם אני מומחה לפיתוח תוכנה ואני יודע לכתוב בשפה C++, אז אני צריך ללכת וללמוד שפות נוספות, גם אם זה לא נדרש ממני בעבודה הספציפית בה אני עובד. אני צריך לפתוח את הראש, להביא יותר ערך ותועלת, או במקום העבודה נוכחי שלי, או במקום הבא בו אני אעבוד, להביא ערך מוסף למעסיק שלי. עובדים כיום נמצאים במצב בו הם יצטרכו להמציא את עצמם מחדש בעשור הקרוב, יש מיליון דברים שמשתנים. אנשים צריכים לפתוח את היכולת הזו להשתנות ולא להיות מקובעים".

ההבדל בין ייעוץ לאימון

דובי מייצר הפרדה ברורה בין ייעוץ קריירה לאימון קריירה, כאשר הראשון נוגע בפן הטכני והשני בפן האישי. "ייעוץ קריירה זה איך אדם מציג את עצמו" מספר דובי. "איך הוא משיג עבודה, מה הכישורים שלו, למה הוא מתאים. אימון קריירה זה כאשר לאדם יש מגבלות אישיות, למשל, כאשר אדם לא מאמין בעצמו, לא מאמין ביכולות שלו, לא יודע לאן עליו להתקדם, לא מאמין שהוא בכלל יכול לשנות. איתו עובדים על תהליכים של שיפור הביטחון העצמי, תהליכים של אימון בהם אני משתמש בארגז הכלים של הייעוץ, אך גם בארגז הכלים של עולם האימון וה-NLP".

יש עוד אפשרויות

"בנוסף לייעוץ ולאימון, אני גם מעביר הרצאות במכללות" מספר דובי. "אני מעביר קורסים בתחומים שמעניינים אותי כמו פיתוח קריירה, יזמות עסקית, שיווק, כל הקורסים של עולמות התוכן האימוניים למיניהם. אני עושה 2-3 הרצאות בשבוע והמטרה שלי בהן היא זהה, בלי קשר לנושא ההרצאה – לגרום לאנשים להבין שיש עוד אפשרויות בחיים, חוץ ממה שהם מכירים".

רוצים לשמוע עוד?

לקביעת פגישה: 052-5564461

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר

יועצי קריירה מומלצים: דובי ציזיק. צילום: דני כיתרי

יועצי קריירה מומלצים: דובי ציזיק. צילום: דני כיתרי



כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר