ענת זנזורי. צילום זאב שטרן
ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

ההבטחה תמומש: סיכוי גדול שענת זנזורי תמונה בקרוב לסגנית ראש עיר בשכר

גורמים בעירייה אומרים שרמי גרינברג יביא לאישור המועצה בישיבה הקרובה, את מינויה של זנזורי לסגנית בשכר, בהתאם להבטחה שנתן לה לפני הבחירות. זנזורי תהיה הסגנית החמישית

פורסם בתאריך: 29.5.19 13:31

גוברים הסיכויים שענת זנזורי תמונה לסגנית ראש העירייה בשכר בישיבת המועצה הבאה. על פי מקורביה וגורמים בעירייה, בישיבה הבאה יביא ראש העירייה, רמי גרינברג לאישור את מינויה לתפקיד.
כזכור, בראיון למלאבס לפני מספר חודשים, הזכירה זנזורי את ההבטחה ניתנה לה על ידי גרינברג לפני הבחירות, כי היא תמונה לסגנית ראש העיר בשכר במידה ורשימתם של גרינברג וזנזורי תקבל ארבעה מנדטים ומעלה. הרשימה קיבלה גרינברג קיבל חמישה מנדטים, ועד כה המינוי לא מומש. זנזורי, מספר 2 בסיעה, ציינה גם את הקושי שלה להיות מחזיקת תיק איכות הסביבה ותיק התרבות ללא שכר, דבר שדורש ממנה שעות עבודה רבות ללא תמורה.
"לפי השיחות במסדרונות העירייה, היא אמורה לקבל את התפקיד בחודש הבא בישיבת מועצת העיר", אומר מקורב לזנזורי, "אני חושב שהגיע הזמן, בייחוד לאחר ההתחייבות של גרינברג אליה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי זה יאושר במועצה. גרינברג נפגש עם זנזורי לאחרונה והנושא הזה נידון גם בפגישה שלהם".
כיום ישנם ארבעה סגני ראש עיר: אוריאל בוסו, רון כץ, צדוק בן משה ואיציק דיעי. לעיריית פתח תקווה ישנה אפשרות למנות ארבעה סגנים בשכר, ואילו סגן נוסף אפשרי גם כן, אך באישור משרד הפנים ולאחר עמידה בתנאים, שהעיר עומדת בהם.
רמי גרינברג אמר בהתייחסו לנושא מינויה של זנזורי: "הנושא עוד לא סופי. זו אופציה שקיימת תמיד, וענת זנזורי ביקשה את הסגנות עוד מלפני מספר חודשים. לא יכול לאשר סופי שזה יהיה בישיבת המועצה הבאה, אך זו אופציה שקיימת".

ענת זנזורי בחרה שלא להגיב לדברים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רון כץ לא עושה כלום חוץ מלהתקטנן מול תושבים ולמה צריך כך כך הרבה סגנים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר