שגיא דרור. צילום: עזרא לוי
שגיא דרור. צילום: עזרא לוי

הראשון שעובר לליגת העל: שגיא דרור חתם רשמית בהפועל חדרה

הקשר המצטיין של הפועל עובר לקבוצה של אורי גוטמן בחוזה לשנתיים. גל לוי עשוי לחתום מחר בהפועל באר שבע

פורסם בתאריך: 3.6.19 15:54

לקראת העונה הבאה ינסו בהפועל פתח תקוה להשאיר כמה שיותר שחקנים מהעונה שעברה, אך כצפוי, המשימה אינה כל כך פשוטה. מי שעזב היום (שני) רשמית את המועדון הוא שגיא דרור, שחתם לשנתיים בהפועל חדרה מליגת העל. דרור רשם עונה מצוינת עם עשרה שערים והיה אחד השחקנים הבולטים של הפועל.

המנהל הספורטיבי ניב טל שוחח עם השחקן והבהיר לו כי בהפועל היו שמחים לבנות סביבו את הקבוצה, אך הוסיף שכשחקן עבר הוא מבין את רצונו לעשות את קפיצת המדרגה לליגת העל. דרור ניהל מו"מ עם שלוש קבוצות בליגה הבכירה, בהן הפועל חדרה, עד שהערב חתם רשמית בקבוצה של אורי גוטמן. גוטמן קיבל המלצות חמות על דרור ממאמן הפועל בעונה שעברה מסאי דגו.

"אני רוצה למצות את האופציה בליגת העל, אבל אלך רק לקבוצה בה אני חושב שיהיה לי סיכוי לשחק", אמר דרור עוד לפני החתימה. "קשה לי לעזוב את הפועל פתח תקוה, אבל ברור שאם הדברים לא יסתדרו, היא העדיפות הראשונה שלי בלאומית".

שחקן נוסף שצפוי להשתדרג לליגת העל הוא הקשר גל לוי, שסיכם את מרבית תנאיו בהפועל באר שבע. לוי עשוי לחתום בבירת הנגב כבר מחר, בחוזה ליותר מעונה אחת.

בחזרה להפועל, יום התרשמות מרוכז נערך בסירקין עבור שחקנים שסיימו גיל נוער, כולל כאלה שכבר חתמו לעונה הבאה, ובקבוצה צפויים לקיים עוד מספר ימי התרשמות על מנת לקבל החלטות מי מהם ראוי להימנות עם סגל הבוגרים. מי שניסו להרשים את המנהל הספורטיבי טל היו השוער רותם דהן, הקשרים מוחמד אגבריה, ים בן יהודה, דור אסייג, יובל בן צור ויקיר בר נתן, הבלם אופק קניאס, המגנים השמאליים איתי שטלונג ורון בן דקון והמגן הימני עומר מזרחי. במקביל נערך מעקב אחר מספר מועמדים פוטנציאליים לחיזוק מליגה א', בהם צפו אנשי המועדון בשלהי העונה שעברה, כאשר שניים מהם זומנו להתרשמות נוספת בשבוע הבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיליק

    הכחולה אתם בושה
    לא מביאים שום שחקן
    עבדתם על כולנו
    אין לכם כסף אז לשם מה לקחתם את הקבוצה
    עוד עונה של צער ואכזבה
    נמאס כבר…

  2. ליבי לויאני אוהדת שרופה

    אבל בינואר השנה שגיא דרור חזר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר