רובי לבקוביץ'. צילום ניר קידר
רובי לבקוביץ'. צילום ניר קידר

לבקוביץ' כבר מוכן: "מרגיש בשל להוביל את הפועל לעליית ליגה"

הכחולים יפתחו הערב את העונה, כאשר עדיין לא ברור אם השוער ושאר שחקני הרכש יוכלו לקחת חלק. לבקוביץ': "לא מיציתי את הפוטנציאל שלי עד הסוף, באתי כשחקן מוביל"

פורסם בתאריך: 8.8.17 12:00

אחרי קיץ חיובי כמוהו לא זוכרים בהפועל כבר שנים, תפתח הערב (שלישי, 20:00) הקבוצה את עונת 2017/18 באופן רשמי, כשתארח את הפועל רמת גן במסגרת הסיבוב הראשון של גביע הטוטו. בשעות אלו עושים במועדון מאמצים גדולים כדי להעביר את שחקני הרכש בבקרה התקציבית, כשנכון לשעה זו השחקנים הבכירים היחידים שיוכלו לשחק הם עומר ורד, ירין חסן, גל צרויה, אור ברוך, דניאל כהן וטנגיז ציקארידזה. אם שאר הסגל לא יעבור בבקרה, ישלימו את הקאדר שחקני נוער.

"אנחנו לא מתעסקים בהצהרות עוד לפני שבכלל התחלנו את העונה", ניסה המאמן אורן קריספין להנמיך ציפיות. "יש מספר קבוצות טובות בליגה הלאומית, אחת מהן היא הפועל, וכמו שלנו יש מטרה לחזור לליגה הראשונה יש עוד מספר קבוצות שמכוונות לשם, אני מאוד מקווה שאנחנו נדע לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. מן הסתם כשמביאים שחקנים טובים אז הציפיות עולות. כבודדים הקבוצה טובה מאוד, צריך לחבר את כל העסק ולהיות קבוצה טובה. כבודדים לא נצליח".

רובי לבקוביץ': "שלם לבוא להפועל, גם במחיר של ירידת ליגה"

אחד השחקנים המעניינים והחשובים ביותר שהגיעו העונה להפועל הוא השוער רובי לבקוביץ', ששיחק בגילאים הצעירים במועדון וחזר כעת אל אפודת השער הראשון. בפעם הראשונה בקריירה שלו, לבקוביץ' מקבל את המפתחות כשוער בכיר של קבוצה, ללא תחרות ממשית מהספסל. "המעמד שאני נמצא בו העונה שונה. בכל השנים האחרונות נאבקתי עם שוערים אחרים", מספר הרכש של הפועל. "כמובן שלא מיציתי את הפוטנציאל שלי עד הסוף. השנה אני צריך לשמש כשחקן מוביל וכדוגמא להרבה צעירים. אני מרגיש שאני מוכן לדבר הזה ולמשימה הזו לעלות ליגה ומרגיש בשל להוביל קבוצה ולא רק להאבק על מקומי".

ברזומה של השוער נמצאות ארבע שנים במדי היריבה העירונית, עובדה אשר עברה בשקט יחסי אצל אוהדי הפועל. "עברתי דרבים טעונים וסוערים משני הצדדים של הכביש", אמר לבקוביץ'. "חזרתי לפה והחיבור היה מהיר עם השחקנים והצוות. אני מרגיש כל כך שלם לבוא להפועל, אפילו אם זה אומר מבחינתי לרדת ליגה. אני מרגיש שלם עם ההחלטה ומאוד מאושר. הפועל תמיד מועמדת לעלייה כי זה מועדון ענק והוא חייב להיות בליגת העל. כיחידים כולם שחקנים מצוינים רק צריך שהקבוצה תתחבר. אני מקווה שנצליח לעשות את זה בצורה מהירה".

לבקוביץ' היה אחת הדמויות הדומיננטיות בתקיפה של החוליגנים הפולנים על שחקני וצוות העובדים של הפועל בפולין. השוער היה מהראשונים שרצו אל עבר התוקפים והבריח אותם בחזרה ליער. "רצתי לחבר'ה כדי לנסות ולהגן עליהם. אולי באמת הייתי קצת דומיננטי במקרה הזה אבל זה כמובן מתוך מטרה לעזור לחברים שלי. אני שמח שזה נגמר ככה כי זה היה יכול להסתיים גרוע הרבה יותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טל

    לא מבין את הרעש כאילו קטמון ר״ג הפועל תא וראשלצ לא בתמונה.
    יש להם סגל לא פחות טוב בטח שעמוק יותר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר