אלדר פשכצקי. צילום באדיבות הכח עמידר רמת גן
אלדר פשכצקי. צילום באדיבות הכח עמידר רמת גן

הפועל פ"ת במגעים עם שוער הכח עמידר רמת גן, אלדר פשכצקי

רכש נוסף מליגה א'? נציגיו של השוער יצרו קשר עם אנשי הפועל, שאמורה להחזיר תשובה בעניינו. אגברייה צפוי לקבל דקות משמעותיות בבוגרים

פורסם בתאריך: 19.6.19 09:30

האם הפועל פתח תקוה בדרך להחתים שוער מליגה א'? בימים האחרונים הוצע שוער הכח עמידר רמת גן, אלדר פשכצקי לאנשי המועדון. נציגו של השוער מצוי בקשר עם ההנהלה וממתין לתשובה בעניינו. אשתקד הגן פשכצקי על שערה של הכח/עמידר רמת גן מליגה א' דרום ובשישי שעבר פתח את עונת הקיץ בשערה של ראש העין בליגת החופים. השוער בן ה-26 הגן בעבר על שערה של הפועל רמת גן בליגה הלאומית.

כזכור, השוער בעונה שעברה, דודי אלון, שהציג יכולת נהדרת, שייך להפועל תל אביב שעדיין לא הודיעה אם היא מעוניינת בו כשוער המשנה של יואב ג'ראפי בעונה הבאה. בשבועות האחרונים החתימה הפועל מספר שחקנים מליגה א', כאשר אוהדי הקבוצה עדיין ממתינים לשמות בכירים שיצטרפו למועדון.

יום מבחנים נוסף לשחקנים צעירים וכאלה שמגיעים מליגות נמוכות נערך בשבוע שעבר, כאשר כל הנבחנים קיבלו תשובה שלילית. שני שחקני קבוצת הנוער, החלוץ נדב ראובני, מלך שערי קבוצה עם תשעה במספר שסיים גיל נוער, והמגן עומר מזרחי, שיכול לשחק גם בכנף, יושאלו בעונה הקרובה לקבוצות בליגה א'. מנגד, מי שנחשב למוערך מאוד על ידי טל הוא הקשר האחורי מוחמד "חמאדה" אגברייה, שצפוי לזכות לדקות משמעותיות בבוגרים בעונה הקרובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונן

    רוצים קבוצה לעליה נמאס כבר עם הליגה לאומית לאחזיר עטרה ליושנה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר