אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

סוקונה זוכה להתעניינות מקבוצות בליגת העל, סעיף השחרור: 60 אלף יורו

המספרים המרשימים של מלך השערים והבישולים של הפועל פתח תקוה הרשימו מספר קבוצות בליגה הבכירה. "בונים עליו כבורג משמעותי, אם תגיע הצעה בגובה סעיף השחרור לא נוכל לעמוד בדרכו", אמרו בהפועל

פורסם בתאריך: 20.6.19 10:10

האם הפועל פתח תקוה תצליח לשמור את מלך השערים והבישולים שלה מהעונה שעברה? מספר קבוצות בליגת העל הביעו עניין בחלוץ אמאדו סוקונה, שכבש בעונה שעברה 13 שערים והוסיף עוד שמונה בישולים. למרות שמיד עם סיום העונה הודיעה הפועל על מימוש האופציה על השחקן לעונה נוספת, לצרפתי יש סעיף שחרור לליגת העל בסכום נמוך של 60 אלף יורו בלבד, כך שבמידה ויקבל הצעה לא נראה שהפועל תוכל למנוע את שחרורו.

כזכור, אשתקד הביעה עניין בסוקונה מחזיקת הגביע בני יהודה, אך המהלך לא יצא בסופו של דבר אל הפועל. גם כעת כאמור ישנן מספר קבוצות בליגה העל ששוקלות את מועמדותו של החלוץ הצרפתי, כך שייתכנו התפתחויות בנושא בתקופה הקרובה. "אנחנו מעוניינים באמאדו סוקונה ובונים עליו כבורג משמעותי בהתקפה ולכן החתמנו אותו", מסרו בהפועל, אך ציינו: "אם תגיע הצעה בגובה סעיף השחרור לא נוכל לעמוד בדרכו".

בכל הנוגע לעמדת השוער, במועדון שוקלים בימים אלו שמות של מספר מועמדים, כאשר הכוונה היא להחתים שוער בכיר. ייתכן וההחלטה בנוגע לזהות האיש שיעמוד בין הקורות תתקבל רק בעוד מספר שבועות. שוער הכח עמידר רמת גן, אלדר פשכצקי, לא יגיע לקבוצה, כאשר נראה כי גם סיכוייו של דודי אלון להמשיך לעונה נוספת אינם גבוהים.

מאמן קבוצת הנוער, משה שפירא, ימשיך בתפקידו, אך מסיבות טכניות טרם חתם רשמית על חוזהו. יש לציין כי מדובר בחוזה לעונה אחת, אשר כולל סעיף בו ניתן לפטר את המאמן בהתראה של חודש מבלי לשלם לו פיצויים. שפירא, מבחינתו, כבר נערך לעונה הבאה, כאשר רוב המחלקה תפתח את האימונים ב-21 ביולי. בשל שיקולים כלכליים, לא תקיים קבוצת הנוער מחנה אימונים טרום עונתי.

"התפשרתי משמעותית לטובת המועדון מבחינת התנאים ומבחינת הצעות שהיו לי במקומות אחרים, כי אני אוהב את המועדון, אכפת לי ממנו ואני רוצה להצליח", אמר שפירא. את קבוצת הנוער יחזקו בעונה הקרובה שחקן הכנף בר נאווי והשוער רן חשפיה בני ה-16, שידלגו על נערים א'. שני השחקנים נמנים על סגל נבחרת הנערים של ישראל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נחמיאס

    הכחולה הכי גרועים שיש
    מרסקים את הפועל
    כמה רעש עשו ובסוף צוחקים על כולם
    אין לכם כסך אל תיקנו
    יאפסים…גם את סוקונה אתם משחררים?
    החתמתם אותו בשביל למכור

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר