ליהיא גרינר, נטע ברזילי. צילום תומר אפלבאום

ליהיא גרינר: "אף אחת לא רוצה להיראות כמו נטע ברזילי"

"אני לא אוהבת פוליטיקלי קורקט, אין לי בעיה להגיד את מה שאני חושבת", אומרת גרינר. בראיון מיוחד למלאבס היא מדברת על מותו הטראגי של אחיה, על החרדות והכדורים, על ההיריון ועל התכנית החדשה. הראיון המלא יתפרסם בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 2.7.19 13:17

"אני לא אוהבת פוליטיקלי קורקט ולכן אין לי בעיה להגיד את מה שאני חושבת, במיוחד אם שואלים אותי", אומרת ליהיא גרינר. "אני לא מצטערת על כך שאני אומרת את מה שאני חושבת. יש לי דיעה! תמיד אנשים יגיבו למה שאני אומרת לטוב ולרע".

רק לפני כמה חודשים אמרה גרינר (לפנאי פלוס) על נטע ברזילי  את הדברים הבאים: "נטע ברזילי בבגד ים זה גימיק ומי שחושב שזה יפה שקרן".

בראיון למלאבס היא אומרת השבוע: "אני יודעת שבמקרה של נטע ברזילי רוב האנשים חושבים כמוני. היא עשתה את מה שהיא עשתה בשביל שידברו על זה, לא? לדגמן ככה עם שתי מקלות לצידה עם אותו בגד ים כשהיא עם גרביונים אחד על השני, זה היה בשביל שידברו על זה".

ליהיא גרינר צילום אילן סימן טוב

נטע ברזילי צילום אבישג שאר-ישוב

עוד אומרת גרינר על ברזילי: "כשהיא תרצה להיכנס להיריון היא תהיה חייבת לרזות. אני חושבת שאף אחת לא רוצה להיראות כמו נטע ברזילי".

עופר מנחם, מנהלה האישי של הזמרת נטע ברזילי, מסר בשמה: "בחרנו שלא להגיב".

בראיון מיוחד שיתפרסם במלאבס בסוף השבוע, בגיליון המודפס ובאתר האינטרנט, מדברת גרינר על הכל. היא מדברת בכאב על מות אחיה לפני כשנה מדום לב והוא בן 39 בלבד, על החרדות הגדולות שלה, על הכדורים שהיא לוקחת, על ההיריון הנוכחי ועל ההשפעה של ההפלה שעברה. גרינר מדברת גם על בולמוס האכילה שתקף אותה מאז חזרה מהישרדות ומסבירה שזה נובע מכך שבחודשיים שהייתה על האי לא אכלה כמעט.

מאז שחזרה מהישרדות היא הוסיפה 15 ק"ג למשקלה, ללא קשר להיריון. גרינר מספרת: "הפולקעסים שלי משתפשפים אחד בשני ואני חייבת לשים טייץ כשאני שמה שמלה וזה ממש לא כיף. וזה לא בגלל ההיריון, עליתי 15 ק"ג לפני ההיריון, בהיריון עליתי עד עכשיו רק ק"ג או שניים. אני גם לא מתאמנת אז הכל רפוי ואיבדתי את כל השרירים שלי, הכל מידלדל וזה לא פאן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודקת נטע שמנה ברמות וחושבת שאולי זה יפה
    אבל זה קודם לא בריא ובטח לא יפה ומושך.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ליהי צודקת החלט עושים מנטע צחוק, מסכימה עים כל מילה ליהי

  3. אנונימית

    לא רק שמנה. במיוחד הפרצופים שהיא עושה ממש מוגזמים ומעוותים…

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ועדיין, גם בך יש רשעות, אטימותואכזיות ונשים נרתעות ממך ומהגורו הרשעה שלך, אחרי מה שעשיתן לאירה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר