הזמר והשחקן מוזי סי. צילום משה סימן טוב
הזמר והשחקן מוזי סי. צילום משה סימן טוב

אלביס פרסלי חי, כמעט

מי שלא זכה לראות בחייו את "מלך הרוקנ'רול" אלביס פרסלי, יכול בהחלט לטעום טעימה מהחוויה, ב-16 באוגוסט בהיכל התרבות העירוני במופע לרגל 40 שנה למותו

פורסם בתאריך: 11.8.17 09:40

יום רביעי ה-16 באוגוסט 2017 יציינו בעולם 40 שנה למותו של הזמר ושחקן הקולנוע אלביס פרסלי. באותו יום יתקיים בהיכל התרבות בעיר המופע "אלביס" לציון יום השנה למותו, בהשתתפות שמונה נגנים חברי להקת "The Moses Sea Band". את אלביס מגלם הזמר והשחקן מוזי סי והמופע רץ בהצלחה גדולה קרוב לארבע שנים ובמהלכו משולבים כל להיטיו של אלביס משנות ה-50-70.

במשך 25 שנה, היה אלביס פרסלי – מהזמרים המצליחים בכל הזמנים, פעיל בתחום המוסיקה והבידור והשריש בתקופה שנחשבת יחסית קצרה לאומנים בסדר גודל שלו פסקול וסגנון מוסיקלי ייחודי והשפיע על דורות של זמרים ומוזיקאים עד עצם היום הזה. במופע שנמשך כשעתיים מספקים חברי הלהקה כמעט את כל הרפרטואר של "מלך הרוקנ'רול", וסי מגלם בחן רב, בין אם זה באנגלית הממפיסית האופיינית, בתנועותיו האייקוניות ובשפע התלבושות שמתחלפות במהלך המופע את המלך.

"לא מעט רגעי קסם מרגשים נרשמים במהלך המופע כש'אלביס' מסתובב בין הצופים ושר ו'מפלרטט' עם קהל הצופים", מסביר מפיק המופע משה סימן טוב. "מדובר במופע של שעה ו-45 דקות בו לא מרגישים את הזמן. מוזס שומר אמונים לדמותו המורכבת של אלביס ומשאיר לא מעט עיניים דומעות בקהל מתוך געגועים לנוסטלגיה מתוקה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר