עוז פרץ, אבי לוזון. צילומים: הפועל פתח תקוה, זאב שטרן
עוז פרץ, אבי לוזון. צילומים: הפועל פתח תקוה, זאב שטרן

אבי לוזון: "עוז פרץ רצה להצטרף למכבי פ"ת לפני חודש, פתאום הוא רוצה לשחק בהפועל?"

יו"ר היריבה העירונית התייחס לחתימתו של הקשר בהפועל: "לא זכור לי סעיף שאוסר עליו לשחק שם, שבהפועל יתמקדו בלשקם את קבוצת הבוגרים שלהם ומחלקת הנוער שלהם"

פורסם בתאריך: 19.7.19 11:54

אם בהפועל פתח תקוה חשבו שההתנצלות של עוז פרץ על אותו סרטון מלפני מספר שנים בו נראה מקלל את המועדון, עת ששיחק אצל היריבה העירונית, תסיים את הסאגה, הרי שהדברים שאומר היום (שישי) אבי לוזון, עלולים להשאיר את הסוגיה על סדר היום. לאחר חתימתו הרשמית של פרץ הבוקר במועדון, ציינו בהפועל כי לשחקן היה סעיף בהסכם השחרור שלו במכבי פתח תקוה, לפיו חל עליו איסור לשחק בהפועל למשך שלוש שנים, שהסתיימו לפני מספר חודשים.

אלא שליו"ר מכבי, אבי לוזון, יש גרסה אחרת. "לא זכור לי כזה דבר", אמר לוזון בשיחה עם "ספורט מלאבס". "אני אומר לך באחריות שעוז פרץ רצה להצטרף למכבי פתח תקוה לפני חודש ולא הסכמנו לדרישות הכספיות שלו, אז תוך חודש הוא פתאום רוצה לשחק בהפועל פתח תקוה? עוז הציע את עצמו למכבי פתח תקוה. לא אני דיברתי איתו, הוא ביקש 12 אלף שקל בחודש שכר בסיס ואלף שקל לנקודה, לא הסכמנו לשלם לו פרמיות אלא רק מענק עלייה".

על התנהלות היריבה העירונית אמר יו"ר מכבי: "שיתעסקו בעצמם ובקבוצה שלהם, הם בליגה שנייה בבוגרים כבר שבע שנים, עברו פירוק פעמיים, קבוצת הנוער, נערים א' ונערים ב' שלהם בליגה השנייה, שיתמקדו בלשקם את קבוצת הבוגרים שלהם ומחלקת הנוער שלהם, ויתעסקו באהבת חינם ולא בשנאת חינם".

תגובת הפועל פתח תקוה תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיר

    איזה עלוב, סתם מחפש להלהיט את הרוחות. לא ראיתי כזאת תופעה שבן אדם אוהב שונאים אותו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר