יעקב אבבה. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
יעקב אבבה. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

כפי שפרסמנו לראשונה: יעקב אבבה חתם בהפועל פתח תקוה

הבלם בן ה-27 יעזוב לראשונה את הפועל חדרה, כאשר להפועל תהיה אפשרות להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת. "אני משוכנע שהפועל פתח תקוה תהיה בית מצויין עבורי", אמר הבלם

פורסם בתאריך: 23.7.19 12:27

בלם הפועל חדרה, יעקב אבבה, הושאל היום (שלישי) רשמית להפועל פתח תקוה. על המגעים עם אבבה פרסמנו לראשונה בשבוע שעבר. הבלם בן ה-27 יעזוב לראשונה בקריירה את קבוצתו, איתה עלה מליגה א' לליגת העל ושימש בה קפטן מספר שנים, ויילבש כחול בעונה הבאה. הבלם הושאל לעונה עם אופציה של המועדון לעונה נוספת.

"שמח להצטרף להפועל פתח תקוה, מועדון מפואר עם קהל אדיר", אמר אבבה לאחר שחתם. "זו הפעם הראשונה שאני עוזב את המועדון בו גדלתי, הפועל חדרה, אבל אני משוכנע שהפועל פתח תקוה תהיה בית מצויין עבורי. נבנית פה קבוצה צעירה ומוכשרת ויחד עם הקהל אני בטוח שתהיה עונה טובה".

אבבה שיחק לכל אורך הקריירה בהפועל חדרה, ואף שימש כקפטן הקבוצה עד שחדרה עלתה לליגת העל. אחרי מספר שנים עם הקבוצה בליגה א', אבבה עלה עם חדרה לליגה הלאומית בסיומה של עונת 2016/17, ועונה לאחר מכן השלים עם הקבוצה עלייה שנייה, הפעם לליגה העל, כשהוא שחקן הרכב קבוע.

בעונה שעברה זכה השחקן להתעניינות מהפועל תל אביב, אך לבסוף האריך את חוזהו בחדרה. בעונה שעברה פתח בהרכב שבע פעמים בליגת העל ועלה כמחליף עוד שלוש פעמים. בכך מצטרף אבבה לברק לוי, יוסף עוודי, בר איבגי, נפתלי בלאי, עומר בוארון ועוז פרץ שהצטרפו לקבוצה בקיץ.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איתי הכחול.

    הרכב השחקנים כרגע של הפועל פת מתאים למקומות 7 עד 10 אם רוצים להיות בצמרת הגבוהה ולהאבק על עלייה חייבים עוד שחקן קישור עושה משחק ועוד חלוץ על רמה ובטח בלם כמו ירין חסן.

  2. חיים

    שחקן נפלא ולוחם על המגרש
    חיזוק מצויין להגנה
    יעקב שיהיה לך המון הצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר