שחקני הפועל חוגגים את השער של יקיר נתן
שחקני הפועל חוגגים את השער של יקיר נתן

ניצחון ראשון על לוזון: 1:3 להפועל פ"ת על ראשון לציון

שלושה ימים לפני המשחק הראשון בגביע הטוטו, השיגו הכחולים ניצחון בזכות שערים של שחקני הבית בן לוי, יקיר נתן ונתי בנימין. תום חכמון ישמש כמנהל הקבוצה במקומו של חזי בבאי

פורסם בתאריך: 29.7.19 19:40

שלושה ימים לפני שהיא פותחת את משחקי גביע הטוטו, בחמישי (19:30, ראש הזהב) מול הפועל רמת השרון, השיגה הערב (שני) הפועל פתח תקוה ניצחון נוסף במשחק אימון, כשגברה 1:3 בחוץ על הפועל ראשון לציון של עמוס לוזון.

החלוץ אמאדו סוקונה הגיע באיחור למשחק ופתח על הספסל, לאחר שטיפל בבעיות אישיות בתיאום עם המאמן עמיר נוסבאום, בעוד שבר נאווי נמצא עם נבחרת הנערים. יעקב אבבה ועוז פרץ פתחו לראשונה בהרכב. כבר בדקה ה-12 טעות של בלם הכתומים, עומרי לוזון, בנו של הבעלים, הותירה את בן לוי לבד ובבעיטה מ-12 מטר קבע הקשר 0:1.

בדקה ה-21 עוז פרץ קיבל כדור נהדר מעומר בוארון אך הקפיץ את הכדור מעל השוער. בדקה ה-32 טעות קשה נוספת של דייויד אבידור, שמציג יכולת חלשה עד כה, הובילה לשיוויון של המקומיים. איבוד כדור רשלני של הבלם איפשר לאנס דאבור לכבוש בקלילות מול ברק לוי, 1:1.

עם פתיחת המחצית השנייה הוחלפו מרבית שחקני ההרכב בשתי הקבוצות, ובדומה למשחקי האימון הקודמים דווקא אז הציגה הפועל יכולת טובה יותר. מי שבלט מעל כולם הוא הקשר איתי לוי, שהציג מחצית נהדרת ומהלכים שסחטו לא מעט קריאות התפעלות מכמה עשרות אוהדי הפועל שעשו את הדרך לראשון לציון.

בדקה ה-70 הפועל עלתה ל-1:2, כאשר בעיטה של יקיר נתן המחליף מחוץ לרחבה פגעה בשחקן ראשון לציון, הטעתה את השוער ונכנסה לרשת. עשר דקות מאוחר יותר אופק אושר בישל נהדר לנתי בנימין, שבבעיטת וולה אדירה קבע 1:3.

דמות חדשה על ספסל הקבוצה הייתה היום מנהל הקבוצה החדש תום חכמון, שיחליף בתפקיד את חזי בבאי. חכמון אימן בעונה שעברה במחלקת הנוער של המועדון.

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי, דייויד אבידור, רם לוי, יעקב אבבה (32, ספיר יתח), בר איבגי, נפתלי בלאי, בן לוי, עמית מזרחי, עומר בוארון, עוז פרץ.

שותפו במחצית השנייה: עדי נסה, בן לוי, ספיר יתח, מתן גושה, נפתלי בלאי, נתי בנימין, יקיר נתן, מוחמד אגברייה, גל אסולין, איתי לוי, אמאדו סוקונה, אופק אושר, אופק קניאס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צחי

    עמיר נוסבאוום תתעורר בבקשה… דויד אבידור עלול לגרום להרבה גולים ולחורים קשים בהגנה…שלא י יה מאוחר מדי
    הקבוצה חייבת עושה משחק ויניב בריק מאוד מתאים
    יש לך בלם מנןסה כמו אלירן סיימון תביא אותו
    אוהדים מבינים את הבעיות במשחק אימון אתם לא רואים את הבעיות שעלולים לצוץ
    ערן לוי שחקן מתאים להפועל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר