שחקני הפועל חוגגים מול עפולה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל חוגגים מול עפולה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הכל כבר מוכן: 1:4 להפועל פ"ת על עפולה לפני הדרבי (וידאו)

למרות יכולת לא טובה בשעה הראשונה של המשחק, השחקנים של עמיר נוסבאום התפוצצו והשיגו ניצחון ראשון העונה. אמאדו סוקונה (צמד), עומר בוארון ויקיר נתן (שער בכורה) כבשו. תיקו ביום חמישי מול מכבי יספיק לעלייה לחצי הגמר

פורסם בתאריך: 5.8.19 21:48

אם יש דבר אחד שאפשר להיות בטוחים בו, הוא ששחקני הסגל של הפועל פתח תקוה הבינו מהר מאוד את חשיבות הדרבי לאוהדים הכחולים. הניצחון 1:4 הערב (שני) על הפועל עפולה היווה מבחינת כ-400 האוהדים שהגיעו לראש הזהב הכנה לקראת ההצגה האמיתית – ביום חמישי בדרבי. בעקבות התיקו של מכבי מול רמת השרון, תיקו יספיק לעמיר נוסבאום ושחקניו כדי לסיים במקום הראשון ולהעפיל לחצי גמר המפעל. אם הפועל אכן תעפיל, היא תזכה למענק בגובה של כ-80 אלף שקלים.

למרות התוצאה המרשימה, במחצית הראשונה הציגה הפועל יכולת לא טובה. נוסבאום בחר לתת מנוחה לחלק גדול משחקני ההרכב, כאשר השוער עדי נסה והקשר מוחמד אגברייה פתחו בהרכב. בדקה ה-36 האורחים עלו ליתרון. ספיר יתח סגר לא טוב את חלוץ עפולה, שניסה למסור את הכדור אך הכדור פגע ביוסף עוודי ונכנס לרשת.

בדקה ה-45 כבשה הפועל את השער הראשון שלה העונה. גל אסולין, במשחק טוב, מצא את עומר בוארון שסיים פריצה טובה בשער, 1:1. הכניסה של סוקונה בדקה ה-65, יחד עם עמית מזרחי ובן לוי שהחליף את עוודי בעמדת המגן הימני, שינתה לגמרי את המשחק של הפועל, ששטפה את המגרש בדקות האחרונות. זה התחיל בדקה ה-69 כאשר החלוץ הצרפתי עבר שני שחקני הגנה של עפולה והשלים מהלך גדול עם בעיטה חדה לרשת, 1:2.

סוקונה חוגג את השער הראשון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

סוקונה חוגג את השער הראשון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בדקה ה-87 מזרחי הרים קרן מצוינת לראש של יקיר נתן המחליף, שכבש את שער הבכורה שלו בבוגרים, 1:3. הקינוח הגיע בתוספת הזמן, כאשר אמאדו סוקונה ניצל נגיעת יד ברחבה כדי להשלים צמד בשער מהנקודה הלבנה, 1:4.

עמיר נוסבאום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עמיר נוסבאום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בסיום המשחק התבקשו שחקני הפועל על ידי האוהדים/בעלים להישאר דקות ארוכות על הדשא ולשמוע את כל רפרטואר השירים לקראת הדרבי המקומי שיחזור לעיר ביום חמישי. תיקו או ניצחון של הפועל, כאמור, יספיק לה כדי להעפיל לשלב הבא על חשבון יריבתה העירונית.

הרכב: עדי נסה, יוסף עוודי (עוז פרץ, 46), רם לוי (יעקב אבבה, 65), מתן גושה, ספיר יתח, נתי בנימין, נפתלי בלאי (עמית מזרחי, 46), מוחמד אגבריה (יקיר נתן, 77), גל אסולין, בן לוי, עומר בוארון (אמאדו סוקונה, 65).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניר

    בבקשה תביאו את ערן לוי ונלינו ליגה זה השחקן ששובר שיויון
    גם יניב בריק
    רוצים הפועל חזקה
    זה יכולת שלא תספיק לליגה
    תביאו מהר את ערן לוי

  2. בר

    את ערן לוי שיביאו לכדורגל חופים בקיץ
    צריך 2 שחקני ליגת על .מאמין שיגיעו בשבועיים הקרובים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר