דייויד אבידור. צילום: זאב שטרן
דייויד אבידור. צילום: זאב שטרן

הפועל פתח תקוה מנסה להגיע להבנות עם אבידור על פרידה

הבלם, שלא נכלל בסגל בשלושת משחקי גביע הטוטו למרות עלותו הגבוהה, צפוי לעזוב בקרוב תמורת פיצוי כספי. במועדון מעוניינים להתחזק בקשר במרכז השדה

פורסם בתאריך: 13.8.19 10:29

בהפועל פתח תקוה מתאוששים לאט לאט מהאופוריה בדרבי, אבל יחד עם זאת ההופעות המרשימות בגביע הטוטו והעלייה לחצי גמר המפעל מול הפועל רמת גן (ראשון, 19:30, ראש הזהב) מלמדים על פניה של הקבוצה לקראת פתיחת הליגה.

כבר עתה ברור כי הצעירים מתן גושה, שמציג יכולת מצוינת מתחילת העונה ושיתק לחלוטין את לידור כהן בדרבי וספיר יתח, שצבר קילומטראז' משמעותי בעונה שעברה, יקבלו את הקרדיט במרכז ההגנה לצדו של בלם הרכש יעקב אבבה, זאת במקביל למעמדו המעורער של דייויד אבידור.

בהפועל היו שמחים מאוד להשתחרר מחוזהו הכבד יחסית של השחקן, שעומד על כ-200 אלף שקלים בעונה, ומנסים להגיע עמו להבנות על פרידה, ככל הנראה תמורת פיצוי כספי, דבר שיאפשר צירוף קשר במרכז השדה שיאזן את הקבוצה.

"המעמד של אבידור לא טוב", הודו בהפועל והדגישו במקביל שמענק העלייה לחצי גמר גביע הטוטו בסך 80 אלף שקלים לא בהכרח מבטיח חיזוק מידי. "אם יתאפשר כלכלית הקבוצה תתחזק ויהיו שינויים ואם לא אז לא. נכון שיש את המענק של גביע הטוטו, אבל יש עדיין גירעונות ולא כל כסף שנכנס מופנה לחיזוק. זה תהליך מערכתי שלוקח זמן".

עוד שחקן שמתקשה להשתלב הוא הקשר ההתקפי איתי לוי, שלא נכלל בשלושת משחקי גביע הטוטו. כזכור, הקשר התנצל לאחר שסירב להיכנס בשלהי משחק אימון ושב לאימונים סדירים, אבל נראה שמכאן ועד לחולצת ההרכב או אפילו לספסל המחליפים יש לו דרך לעבור.

"שחקן שעושה עבירת משמעת פוגע קודם כל בעצמו", הבהירו בהפועל. "המועדון מעל הכל ורק מי שיוכל לעזור לקבוצה ישחק. איתי לא ילד רע, פשוט קצת בלבלו אותו". מנגד, מעבר להישג המקצועי במשחק האחרון, בלט לטובה שילובם של שחקני בית רבים, כשלא פחות משישה – רם לוי, בן לוי, מתן גושה, ספיר יתח, מוחמד אגברייה ויקיר נתן, לקחו חלק בהתמודדות האמוציונלית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    כל הכבוד הפועל רק ככה אם שחקני בית יחזירו אותנו לימי החמשים ושישים לימי האליפיות עלו והצילחו..

  2. מנחם בר

    להחזיר את גל לוי שעשה טעות
    הוא לא יזכה לדקות משחק בבאר שבע
    ואפילו בספסל אין לו מקום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר