משה פרץ. צילום עופר וקנין

מה עושים השבוע בפתח תקוה: משה פרץ בהופעה ומופע לזכר גברי לוי ז"ל

וגם מופע מים מדעי במוזיאון האדם והסביבה, ניקי גולדשטיין במופע סטנד-אפ ומופע המחווה לילדות שנות ה-90

פורסם בתאריך: 18.8.19 18:44

יום ראשון

# מופע מים מדעי במוזיאון האדם והסביבה – במקום תהיה עמדת יצירה מדעית. הפעילות תתקיים בימים ראשון עד חמישי השבוע בשעות 10:00 ו-11:00, ברחוב משה שרת 16.

# שיח קהילתי על הקהילה האתיופית – הרצאתו של עו"ד איציק דסה על האתגרים ודרכי ההתמודדות בעקבות מחאת הקהילה האתיופית. בהנחיית אסנקו מקונן. ראשון, 18:30, אודיטוריום על שם שושנה דמארי – תיכון ברנר.

גברי לוי. צילום: זאב שטרן

גברי לוי ז"ל. צילום: זאב שטרן

יום שלישי

# שלישי תוסס בשפיגל – פעילות קיץ לילדים. מופע של תלתלית וזוקו, הופעה של בנות הקונסרבטוריון, מתחם הפרחת בועות סבון, תחנות יצירה מחומרים ממוחזרים, דוכני מזון בתשלום סימלי, יריד דוכנים, טרמפולינות ועוד. שלישי, 17:00, מתחם שפיגל – מרכז העיר.

# חגיגת השירים של דתיה – מופע לילדים. לחנות הבובות של סבא נוח מתגנבים צמד עכברים. הם פוגשים שם המון בובות וצעצועים וביחד מזמינים את הקהל לחגיגה צבעונית, קצבית ומשעשעת הגדושה בלהיטים הגדולים של דתיה ממיטב קלטות הילדים. ההצגה כוללת ביצועים חדשים לשירים: "אני נשאר אני", "מתנות בהזדמנות", "חבר חדש בראי" ועוד. שלישי, 17:30, היכל התרבות.

# שלישי מצחיק – ערב סטנדאפ לנוער וצעירים עם אסף יצחקי. מיועד לגילאי 13-18, הכניסה חופשית. שלישי, 20:30, אודיטורים אחד העם.

# מופע ים תיכוני – חגיגת קיץ בלובי היכל התרבות – יהודה קיסר והקיסרים. אמן אורח: שלמה עוז. כולל קפה ומאפה. שלישי, 20:30, היכל התרבות.

# משפחת אלייב במופע מלא – שלושה דורות ושמחה גדולה של מוזיקה אותנטית וכלים ייחודיים, שירימו את על בימת הגולה באוויר. שלישי, 21:30, הגולה.

יום רביעי

# קיץ מהסרטים בגינות – סרט סמי הכבאי 'האקשן מתחיל' בשכונת הדר המושבות במסגרת אירועי קיץ לילדים. באירוע סדנאות יצירה והכנת בלונים, הפעלת קצב ומשחקים על ידי דמות המותג וסרט. רביעי, 18:00, שכונת אם המושבות – ליד ארומה.

# מופע לזכר גברי לוי ז”ל – ערב מחול וזמר ישראלי לזכרו של המנהל האמנותי, הכוריאוגרף, ומייסד להקת המחול הייצוגית "שלום 2019" גברי לוי ז"ל. בהנחיית משה טימור ובהשתתפות להקות המחול "וותיקי צוותא יזרעאל" ולהקת "עוטף עזה". בנוסף יופיעו בערב: שלומית אהרון, יזהר כהן, אופירה גלוסקא, שלווה ברטי, רחלי שושני וזיוה אביבי. בהפקת עמותת "שיבולת", עוזרו של גברי לוי שלמה רוזמרין (רוזה) ובשיתוף היכל התרבות. רביעי, 20:30, היכל התרבות.

ניקי גולדשטיין. צילום פיני סילוק

יום חמישי

# ניקי גולדשטיין במופע סטנד-אפ – החיים של כולנו מצחיקים אבל של ניקי גולדשטיין מצחיקים במיוחד. ניקי גולדשטיין, סטנדאפיסט וקומקאי שנון, במופע אישי, מצחיק עד דמעות, המשאיר חיוך על הפנים גם הרבה אחרי שההופעה הסתיימה. חמישי, 21:00, תיאטרון הבית – תיכון גולדה, רחוב אריה בראון.

# הסנופקינים, מופע המחווה לילדות שנות ה-90 – מסיבת סוף חופש נוסטלגית, קורעת מצחוק וחד פעמית. נילס, פוקימון, פינוקיו, ארתור, גברת פלפלת, אוטובוס הקסמים, מרקו, הפיג'מות וטאורה, הם רק חלק מגיבורי הילדות שיקומו לחיים על הבמה, במופע אנרגטי, סוחף וכל כך מתגעגע. חמישי, 21:30, הגולה.

# משה פרץ בהופעה – הזמר האהוב סוגר את הקיץ עם הופעה חד פעמית בספורטן פתח תקוה. את הערב יפתח הזמר עדן מאירי כוכב הפסטיגל, אחריו תעלה הזמרת נוי פדלון ולבסוף פרץ עם רפרטואר להיטים. חמישי, 19:15 ספורטן פתח תקוה.

מוצ"ש

# יוחאי ספונדר במופע סטנד-אפ – במופע סטנדאפ שובר מוסכמות ושובר מצחוק, ספונדר מדבר על זוגיות, ישראליות, דת ומאבקים פנימיים. מופע אנרגטי שפותח את הראש, את הלב ומוריד הרבה דמעות מהעיניים. מוצ"ש, 22:15, הגולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר