מזון מהיר בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Syda Productions
מזון מהיר בפתח תקוה. (Shutterstock) צילום: Syda Productions

מזון מהיר בפתח תקוה: המקומות שיפתחו לכם את התאבון

לפעמים כל מה שבא לנו זו רק איזו מנה מלאת פחחמות שתגיע במהירות ובמחיר טוב לכיס. אספנו עבורכם את המקומות שאליהם תוכלו להגיע, להזמין ולטרוף את האוכל בלא יותר מכעשר דקות וכמובן להישאר עם טעם של עוד. הנה המקומות המומלצים

פורסם בתאריך: 20.8.19 17:13

מזנון התחנה

רעבים? מתחשק לכם משהו פשוט, טעים ואיכותי? במקרה באזור פתח תקווה? כנסו ל-"מזנון התחנה" ותתקבלו בחיוך רחב ולב רחב עוד יותר.

"מזנון התחנה" של ארמון ממוקם בסמוך לתחנה המרכזית החדשה של פתח תקווה והוא מאכיל אנשים קבועים וכאלה שעברו במקרה כבר חמש-עשרה שנה.
ארמון מאמין באוכל שנעשה מכל הלב ומהפרודוקטים האיכותיים והטריים ביותר ולכן כל מנה שתטעמו היא מנה שבושלה ונעשתה באותו היום.

מה תוכלו למצוא בתפריט?

שניצלים פריכים היישר מהטיגון שיבואו טוב עם אורז בצד וסלט מהירקות הטריים שהגיעו מוקדם בבוקר. אם בא לכם קצת שחיתות תזמינו בכייף את ההמבורגר הנעשה במקום ואם אתם מעדיפים משהו קליל יותר תמיד אפשר לבקש את השקשוקה ולבדוק את רמת החריפות.

מבין כל המנות הטעימות יש את מנת הדגל והיא סביח או כמו שארמון אומר "סביח אורגינל כמו של העירקים" ומה תמצאו בפיתת הקסמים? חציל מטוגן במקום, ביצה חמה, פטרוזיליה, טחינה, עמבה, בצל ונענע (למביני עניין) ביחד עם הטאץ' והקסם של המקום תקבלו מנה טעימה וממכרת. את קציצות הירק "כמו של סבתא" תוכלו לנשנש כמנה ראשונה בזמן שאתם ממתינים למנה שבחרתם.

הקציצות של סבתא: ללקק את האצבעות. צילום עצמי

קציצות ירק כמו של סבתא- פשוט ללקק את האצבעות. צילום עצמי

ואיך אפשר בלי הפלאפל? במזנון התחנה תקבלו מנת פלאפל שם מאוד מתגאים בה. אפשר לשים מה שאתם רוצים בפיתה אבל אם אתם מוכנים תסמכו על ארמון שירכיב לכן את המנה שלא תפסיקו לזלול.

הלב הפתוח והרחב של ארמון בא לידי ביטוי לא רק בנדיבות בה הוא מכין ומגיש את האוכל אלא גם בהתייחסותו לאנשים השונים המגיעים ופוקדים את המקום. הוא מתחשב בחיילים ובאנשים מעוטי יכולת "העיקר שיאכלו" הוא אומר.
חומרי הגלם האיכותיים משפיעים על הטעם, ב"מזנון התחנה" לא מאמינים באוכל קפוא אלא רק במוצרים טריים שמגיעים בבוקר והופכים להיות חלק מהמנות הטעימות והמענגות.

ביחד עם האוכל הטוב ישנה אווירה נעימה וקבלת פנים חמה אשר מוסיפות כאמור לחוויה והן חלק בלתי נפרד ממנה. אם אתם מחפשים מקום שהוא בית, ביחסו ובטעמיו, כנסו ל-"מזנון התחנה" תגידו שלום לארמון ותיתנו ביס במנת סביח הקסם.

כתובת: בר כוכבא 70, פתח תקווה (ליד התחנה המרכזית החדשה)
שעות פעילות:
א'-ה': 9:00-21:00
ו': 10:00-15:00

שיהיה תאבון. צילום עצמי

שיהיה בתאבון. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר