(Shutterstock) צילום: Kwangmoozaa
(Shutterstock) צילום: Kwangmoozaa

לקנות לך יהלום: הכירו את חנות התכשיטים יהלומי קוראייב בפתח תקוה

בין אם אתם מעדיפים צבעוני או קלאסי, מינימלי או מורכב, בחנות התכשיטים "יהלומי קוראייב" תמצאו תכשיטים מדהימים ביופיים המתאימים לכל טעם ותקציב ואם הגעתם בגלל התכשיט, אתם בטח תישארו גם בשל האווירה המפתיעה

פורסם בתאריך: 26.8.19 17:22

מה נשים רוצות? שאלת מיליון הדולר, אם כי התשובה תעלה לכם הרבה פחות. נשים אוהבות תכשיטים, וכמה שיותר זהב ויהלומים הרי זה משובח. אולם לקנות תכשיט אינו עניין של מה בכך, מדובר במהלך כלכלי ורגשי גם יחד, ונדרשת הבנה ייחודית של המרכיבים השולטים בבחירה בכדי להצליח במכירת תכשיטים.

חנות התכשיטים "יהלומי קוראייב" ידועה בזכות הבנתה את המרכיבים הרגשיים בבחירת כל תכשיט והיא מציעה תכשיטי יוקרה יומיומיים לצד תכשיטים אלגנטיים במיוחד למסיבות ואירועים. העיצובים הקלאסיים, האלגנטיים ומלאי החן מחד, לצד העיצובים המורכבים הסופר מרשימים מאידך, ממצבים את החנות בלב ליבה של תעשיית התכשיטים במרכז.

בחנות תוכלו למצוא את כל סוגי התכשיטים מזהב יהלומים וזרקונים, ביניהם: טבעות אירוסין, טבעות נישואין, עגילים, תליונים, שרשראות, צמידים, רבידים, ועגילים לילדים. ניתן לבצע במקום חורים באוזניים בשיטה הרפואית החדשה ולבחור בעגיל זהב איכותי במקום. כמו כן, תוכלו למצוא בחנות שעונים מהחברות הקלאסיות: סיטיזן, טיימקס, עדי, לגברים ולנשים וכן שעוני קיר. בנוסף, מבוצעים תיקונים לכל סוגי התכשיטים.
בעלים ומנהל החנות, דוד קוראייב, ביסס את דמותו כשחקן מרכזי בעולם התכשיטים כבר מילדותו. "כשהייתי בן 14 התחלתי בלימודי הצורפות, מאז ומעולם אהבתי את המקצוע ולאורך השנים התמקצעתי והתמחיתי בו יותר ויותר.

האהבה למקצוע התכשיטנות בהחלט עוברת במשפחה, כך, בנו של דוד – נתנאל קוראייב למד שיבוץ מקצועי וכיום הוא עובד בחנות לצד אביו, "אני צורף ונתנאל משבץ ואנו עובדים יחד במקצועיות ובאהבה תוך אווירה נעימה ומשפחתית.

האווירה המשפחתית המקרבת, מורגשת בעבודתם המקצועית האיכותית של השניים ומועברת אל לקוחות החנות, אשר זוכים ליחס אישי, לחיוך, ולסובלנות יתרה, כמעט אין סופית, כשהם מגיעים לבחון ולבחור תכשיטים.

"תכשיטי זהב ויהלומים נשארים איתנו לנצח, או לפחות למשך שנים רבות, וכמובן שכרוכים בעלות מסויימת," דוד קוראייב אומר, "מתוך הבנה זו ומתוך הרצון שלנו לכבד את הלקוח ולגרום לו להרגיש בנוח לפני הכל, אימצנו גישה הרבה יותר סובלנית והרבה פחות 'מכירתית' כלפי הלקוחות".

יהלומי קורייב. צילום עצמי

יהלומי קורייב. צילום עצמי

וזה חלק מהייחודיות שלכם?

"אני מאמין שכן, זה אחד מהדברים שמייחדים אותנו ב'יהלומי קוראייב'. אנו מספקים ללקוחות החנות את הייעוץ המקצועי המבוסס שלנו שנרכש לאורך השנים (כמובן במידה והם מעוניינים), בעזרה בבחירת התכשיט המתאים ביותר לכל אירוע ומטרה, ועם זאת מעודדים אותם להישאר בחנות קצת יותר ולבחון מספר אפשרויות שונות, כדי לצאת שלמים ומרוצים מההחלטה".

ומה לגבי לקוחות שיודעים בדיוק מה הם רוצים לקנות?

"כמובן, שישנם לקוחות שיודעים בדיוק מה הם רוצים ואיזה תכשיט לקנות ואינם זקוקים להכוונה שלנו. הקו המנחה הוא להתאים את עצמינו לכל לקוח, לרצונותיו וצרכיו, ולא לדחוף בכוח רק כדי לסגור מכירה. תפישת שלנו היא הרבה מעבר לסטנדרט, וחשוב לנו שהלקוח ימשיך להיות מרוצה מהתכשיט גם לאחר שהוא יוצא מהחנות ולאורך שנים רבות".

אילו אנשים מגיעים אליכם לחנות?

"החנות שלנו מוכרת בזכות המגוון הרחב שלה וההיצע המגוון – מצד אחד, תכשיטים יותר "יומיומיים" שעונדים מדי יום לאורך זמן ומהצד השני, תכשיטים מאוד יוקרתיים ובולטים בנוכחותם, שלרוב משמשים לאירוע או במועד מסוים. העיצובים שלנו נעים בין פשוטים להפליא, שזורים ביהלומים או אבנים צבעוניות לבין עיצובים בולטים ומרחיקי לכת. כל התכשיטים הם מזהב – זהב אדום, זהב ולבן וזהב צהוב (סטנדרטי), מתאימים לכל מראה ואירוע, כך שכל אחד ימצא בחנות את מבוקשו".

ואתם מוכרים תכשיטים בעיצוב אישי?

"בהחלט. אנו מציעים מגוון שרשראות עם תליוני שם או תמונות, טבעות וצמידים עם חריטת שם או ברכה. אפשר לבחור תכשיטים מעוצבים ככל העולה על הדעת, ואנו נייצר את התכשיט המדויק בעיצוב האישי על פי הבחירה. לקוח יכול להגיע לחנות עם רעיון מופשט ולא מגובש ואנו נשב איתו ונגבש איתו יחד את הרעיון לכדי תכשיט של ממש בהתאם לרצונותיו. החנות פועלת על פי מודל יצירתי מאוד, ואין גבול לחלומות התכשיטים שהגשמנו עד כה ללקוחותינו ונמשיך להגשים.

חנות "יהלומי קוראייב" בפתח תקווה קיימת מזה 8 שנים בבעלותו של דוד קוראייב, צורף ותכשיטן בעל 40 שנות ניסיון בענף התכשיטנות. החנות פועלת על פי סטנדרטים אירופאיים של שירות לקוחות תוך הקפדה על איכות המוצר ללא פשרות, ואחריות לכל רכישה. צוות החנות מקצועי, חייכן ואדיב והחנות מנוהלת על פי עקרונות היושרה והאמינות וראיית הלקוח במרכז ומעבר לכל.

חנות "יהלומי קוראייב"
כתובת החנות: מוהליבר 3 פתח תקווה
טלפון: 03-6040800
ק
ישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ice

    לא לשכוח שקונים יהלום לטבעת אירוסין לקנות רק יהלום שבא עם תעודה של G.I.A.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר