הגנה עצמית והתמודדות מול התוקף. צילום: שחר שבת
הגנה עצמית והתמודדות מול התוקף. צילום: שחר שבת

אומניות לחימה בפתח תקוה: כישורי קרב מגע רוכשים בקאיזן

רוצים לגלות את עולם אמנויות הלחימה? מחפשים את השיטה האידיאלית המשלבת הגנה עצמית עם חוסן מנטלי? כל המאמנים, בתי הספר והשיטות החדשות ביותר בכתבה שלפניכם

פורסם בתאריך: 28.8.19 23:02

בית הספר ללחימה משולבת קאיזן

את הדברים החשובים באמת – אומץ, נחישות, אמונה עצמית, שאיפה למצוינות והתמודדות עם כישלונות ילדיכם, ככל הנראה, לא ירכשו בשיעורי מתמטיקה בין כותלי בית הספר. את הנוסחא המושלמת לפיתוח גוף ונפש הם דווקא ילמדו להכיר בבית הספר ללחימה משולבת קאיזן. השיטה המפותחת כבר קנתה לה שם בארץ ובעולם והוכתרה ל"מילה האחרונה" בעולם אומנויות הלחימה.

וכך, יותר ויותר הורים רוצים שילדיהם יתנתקו ממסך המגע וירכשו כישורי קרב מגע בבית הספר קאיזן. הודות לשיטה הייחודית המשלבת מספר אומניות לחימה אפקטיביות זוכים המתאמנים לחיזוק הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות תוך קבלת כלים להתמודדות בכל אתגרי החיים.

סוד ההצלחה של השיטה טמון בשילוב ובחיבור בין שיטות. למעשה שיטת ה-MMA) MIX MARTIAL ARTS) הינה שילוב של מספר אומנויות לחימה ששולבו יחד על מנת לתת מענה לכל סיטואציה אפשרית בקרב –הן בעמידה והן בלחימת קרקע.

סנסאי עלי בן נחום, הבעלים של קאיזן, רשת בתי ספר לאומנויות לחימה המונה שני סניפים בפתח  תקווה וסניפים נוספים ברחבי הארץ שופך אור ומסביר על הביקוש העולה ללמידת MMA בבית ספרו. "ילדים בכל הגילאים יכולים למצוא עצמם במצבים מסוכנים, כאשר אתה נותן לילד את הכלים להתמודד ולהגן על עצמו, הרווח הוא כפול. לא רק תחושת העצמאות והביטחון העצמי עולה, הודות ליסודות ולערכים שאנחנו דואגים להנחיל, ילדים לומדים להתמודד עם אתגרים נוספים בחיים, מחרדת מבחנים ועד אתגרים חברתיים. הדגש המנטלי חשוב לא פחות".

ה"מילה האחרונה" בעולם אומנויות הלחימה. צילום: שחר שבת

ה"מילה האחרונה" בעולם אומנויות הלחימה. צילום: שחר שבת

מאיזה גיל ניתן להתחיל ללמוד MMA?

"הביטחון העצמי כמו גם היסודות ללחימה משולבת ניתנים כבר בגילאי הגן (4-6) באמצעות שיטת ה'קידבוקס' המשלבת משחק הנאה וכיף, הילדים הצעירים לומדים את תנועות הגוף ותרגילי יסוד של לחימה משולבת, ולמעשה מגיעים מוכנים יותר לבית הספר. במהלך האימונים  לא רק גופם יתחזק, אלא גם ביטחונם העצמי. בארגז הכלים שלהם כבר יהיה ניתן למצוא אמצעים לשליטה עצמית ואיפוק כמו גם משמעת ושיפור יכולות הריכוז".

האסוציאציה הראשונית שעולה מאומניות לחימה מתכתבת עם אלימות. האמנם?

"ההיפך הוא הנכון. מחקרים מוכיחים כי תלמידי אומנויות הלחימה הם הכי פחות אלימים. ויש לזה הסבר פשוט, MMA בכלל ואומנויות לחימה בפרט דורשים שליטה בגוף ובנפש. כאשר כבוד והערכה ליריב שמולנו הוא אחד מאבני היסוד של השיטה. כמו גם קבלת ההפסד, למידה לעתיד וההבנה שהניצחון על עצמי לא פחות חשוב מניצחון בתחרות. דבר נוסף, ילדים שלומדים אומנויות לחימה משולבת, לומדים לזהות סכנה עוד בטרם היא מתרחשת, התנהגות נכונה בסיטואציה כזו תמנע חיכוך בניהם לבין הקבוצה המאיימת. במקרה של תקיפה חלילה, הגנה עצמית והתמודדות מול התוקף מעבירה מסר, ופעמים רבות ההתנכלויות נפסקות ולא נוצר מעגל של אלימות חוזרת".

בית הספר קאיזן קנה לו שם הודות לבוגריו שהעפילו לתחרויות הנחשבות בענף הן ברמה הארצית והן ברמה העולמית. כיצד אתם מסבירים את ההצלחה?

"בראש ובראשונה הצוות המקצועי אשר נבחר בקפידה, מדובר על מומחים בתחום שמאחוריהם שנים רבות של ניסיון ולמידה. מעבר לזה כולם בעלי אוריינטציה לימודית, רגישות גבוה, רצון אמיתי לחלוק ידע וללמד את דור העתיד את רזי השיטה. דווקא השאיפה המתמדת שלנו להישגיות ולאו דווקא לתחרותיות מובילה למצוינות ולהשגת גביעים בזכות הביטחון והיכולת המנטלית הנדרשים להצלחה במסלול הספורטיבי".

רוצים גם אתם לקחת חלק בהצלחה?

הכירו את מגוון המסלולים בבית הספר ללחימה משולבת קאיזן באתר החברה . לפרטים נוספים: 1700-555-400

פיתוח גוף ונפש . צילום: שחר שבת

פיתוח גוף ונפש . צילום: שחר שבת


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר