לאה שבת, אביהו שבת. צילום עופר וקנין, שוקה כהן

מה עושים השבוע בפתח תקוה: סדנה להורים ומשפחת שבת

יואב קוטנר יפתח שנה בספריות עם ערב שיוקדש למשפחה המוזיקלית, בהיכל התרבות יוצג קברט מוזיקלי על חייו של פריד אל-אטרש

פורסם בתאריך: 3.9.19 12:44

יום שלישי:

חודש הורות – סדנת מוגנות להורים. הסדנה תכלול מצגת מוגנות והרצאה. ברישום מראש. שלישי, 20:30, חממה.

ליאת מקבלת את פני השנה החדשה – שעת סיפור בטעמים עם מירב מזרחי. לגילאי 2-6. שלישי, 17:30, מתנ"ס תקומה.

שבט שבת – פתיחת שנה בספריות. יואב קוטנר, האיש מהרדיו, במפגש חוצה דורות על דרכה המוזיקלית של משפחת שבת. יתארחו, יספרו, וירגשו בשירתם לאה שבת, מנור שבת, אביהו שבת. שלישי, 20:30, ספריית מבצע יפתח.

יום רביעי:

פריד אל אטרש – קברט מוזיקלי. סיפור חייו ואהבותיו של הזמר, המלחין, שחקן הקולנוע ונגן העוד פריד אל-אטרש. רביעי, 20:30, היכל התרבות.

יום חמישי:

אֶריק ברמן במופע מוזיקלי חדש. לאחר חמישה אלבומים ואין ספור להיטים, מגיש אריק ברמן מופע עם שירים שכולנו מכירים, בליוויו של ניר פופליקר בגיטרות ומחשב. "הגשמה עצמית", יום חדש נפלא", "המתוקות האחרונות", "מה עוד ביקשת", "לא הצלחתי להתאהב בך בשישית", "שער שש", "גרביטציה" ועוד. חמישי, 20:30, גולה.

יום שישי:

שלומית אהרון. צילום כפיר זיו

שלומית אהרון. צילום כפיר זיו

70 שנה לאורי קריב – ערב מחווה ליצירותיו של המוסיקאי. קריב הוא מלחין, מנצח, מעבד מוסיקלי ומנהל מוסיקלי מהבולטים בתחום המוסיקה הקלה, פסטיבלי זמר ולהקות צבאיות. במהלך הקריירה העשירה שלו הוא עבד עם הזמרים עופרה חזה ז"ל , יהורם גאון , אילנית, הראל סקעת, דודו פישר, אבי טולדנו הכל עובר חביבי, ירדנה ארזי ועוד רבים וטובים. הוא החל את דרכו המוסיקלית בקונסרבטוריון של באר שבע, ומשם המשיך ללהקת פיקוד דרום, לאחר שירותו הצבאי שימש כמנהל המוסיקלי בלהקות צבאיות שונות, ולמד באקדמיה למוסיקה בירושלים. אירוע המחווה לקריב יתקיים בהשתתפותם של אבי טולדנו, שלומית אהרון, דורון מזר, עירית ענבי, טל סונדק, יהודה אליאס, עופר כלף, קרן הדר, וחבורת הזמר "פינה בעמק". כולם מופיעים בהתנדבות. את האירוע ינחה נועם גיל – אור , ויפיק משה רעות. שישי, 11:00, היכל התרבות.

שבת:

שבת תרבות בהנחיית העיתונאי ספי עובדיה. עם אלי כהן שר הכלכלה מהליכוד, ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו וניר חיימוביץ – אומן על חושי. שבת, 11:00 אשכול פיס בן גוריון.

 

מוצאי שבת:

רביטל ויטלזון יעקבס – סטנד אפ לאישה העייפה. מופע סטנדאפ על זוגיות, ילדים, דיאטות ואיך הפכנו ממשפחה למפעל. רביטל ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, כותבת, אושיית פייסבוק, אימא לחמישה ובעלת רצפת אגן לא מתפקדת. מוצ״ש, 21:30, היכל התרבות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר