עיצוב תכשיטים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Africa Studio
עיצוב תכשיטים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Africa Studio

תכשיטים בעיצוב אישי בפתח תקוה: הכירו את שנרך תכשיטים

אם אתם אוהבים תכשיטים מקוריים שיוצרו במיוחד עבורכם, הגעתם למקום הנכון. בשנרך תכשיטים יעצבו לכם תכשיטים מקוריים ומותאמים אישית ואתם תוכלו להיות בטוחים שלאף אחד אחר בסביבה לא יהיה משהו דומה

פורסם בתאריך: 5.9.19 15:21

תכשיטים בעיצוב אישי – שנרך תכשיטים

בחנות מיוחדת הממוקמת בלב העיר פתח תקווה, תמצאו גם מגוון תכשיטים מרשימים, וגם את נחום ושרה שנרך, בעלי החנות. נחום, דור שני לצורפים אומנים, מייצר בבית המלאכה תכשיטים יפהפיים בעבודת יד, לפי בקשות הלקוח, ורק השמיים הם הגבול.

כיצד מייצרים תכשיטים בעיצוב אישי?

על תהליך העבודה מספר לנו נחום שנרך, הבעלים: "לקוח שמגיע אל החנות ומבקש תכשיט בעיצוב אישי, בדרך כלל מתאר לי אותו במילים ואני מנסה בשרטוט ובתמונה לקרב אותו אל הרעיון שלו. ברגע שהדברים מוסכמים ומוצאים חן, העבודה יוצאת לדרך. אנחנו יכולים להכין טבעות, תליונים, עגילים ועוד".

מי הקהל המגיע אל החנות?

שרה שנרך, אשתו של נחום, מספרת: "יש לנו לקוחות מכל רחבי הארץ. מכיוון שזו חנות קטנה, ממוקמת בין שתי פיצוציות ובית מאפה, זה תמיד מפתיע אנשים לראות פתאום חלון ראווה מעוצב ומרשים. בדרך כלל האנשים שמגיעים אלינו נשלחו על ידי חברים או בני משפחה, או שמעו עלינו מילים טובות, ולכן רוב מי שנכנס, נכנס כבר במטרה לרכוש. ברחובות ראשיים לרוב נכנסים הרבה עוברי אורח, אבל אצלנו מי שמגיע, מגיע עם מטרה. אני כבר 40 שנה בחנות, ואחוז גבוה מאד מכל מי שנכנס בדלת, יוצא ממנה עם תכשיט".

אילו תכשיטים בעיצוב אישי מזמינים לרוב?

"המגוון רחב מאד", מספרת שרה. "לפעמים תגיע אישה עם תכשיט ישן שיש בו אבן או יהלום והיא תרצה לעצב תכשיט חדש, ולשלב בו את האבן הקיימת. לפעמים יגיע ספורטאי להוט שיבקש את סמל הקבוצה או המועדון על תליון. גם יש שוני בגישה לתכשיטי זהב בין הדורות. הדור הצעיר פחות להוט אחר זהב בעוד שהדור הבוגר יותר יעדיף זהב על פני כל דבר אחר".

"אנחנו גם מייעצים ללקוחות שלנו" מוסיף נחום. "למשל, אם נכנס לקוח עם גוון עור אדמוני, או שרוצה לרכוש עבור מישהי עם גוון עור כזה, והוא מחפש תכשיט בזהב לבן, אנו מסבירים לו שהזהב הלבן אינו מתאים לגוון העור הזה, ואנחנו גם מראים ומוכיחים לו. לרוב הוא משתכנע לקבל את עצתנו, והפידבקים לאחר הרכישה הם מאד חיוביים, כמו עם כל התכשיטים שלנו".

טבעת בעיצוב אישי. צילום עצמי

טבעת בעיצוב אישי. צילום עצמי

טבעת בעיצוב אישי. צילום עצמי

טבעת בעיצוב אישי. צילום עצמי

מה מייחד את החנות שלכם?

"את החנות הקימו הוריי", אומר נחום, "עמנואל וגולדה שנרך. אבי היה צורף אומן ושען מדופלם. אנחנו משרתים דורות רבים של לקוחות. הסבתא שהייתה מגיעה לחנות בעת שהוריי היו כאן, מביאה כיום את נכדותיה לחנות לקנות תכשיטים".

"אנחנו אוהבי אדם וחברותיים מאד" מספרת שרה. "אנחנו תמיד נותנים עצה והכוונה, ואני חושבת שאם אפסיק לעבוד בחנות, אכתוב ספר על העצות שנתתי לאנשים ועל הסיפורים שחוויתי בחנות. אנחנו נותנים אמון בלקוחות שלנו, בדיוק כפי שהם נותנים אמון בנו. ממש לא מזמן נכנסה לכאן לקוחה קבועה. לפני שיצאה מחנות, ראתה עוד פריט שמצא חן בעיניה אך לא היה לה כרטיס אשראי עליה והיא הייתה לפני נסיעה לחו"ל. היא ביקשה 'אני לא מסוגלת להוריד ממני את הטבעת הזו. אני רוצה לקחת אותה ואחרי שאחזור מהנסיעה לחו"ל, אבוא ואשלם לך'. ראיתי שהיא רוצה ולא רציתי לקלקל לה, אז נתתי לה. הקשר בינינו לבין הלקוחות הוא מה שהופך את הקנייה והאווירה בחנות לכל כך מיוחדות".

שנרך תכשיטים
שעות הפעילות: ימי א', ב', ד' – בין 9:00 ל-13:00, בין 16:00 ל-19:00
ימי ג', ה', ו' – בין 9:00 ל-13:00
כתובת: ההסתדרות 24 פתח תקווה
טלפון: 03-9303227

שרשרת בעיצוב אישי. צילום עצמי

שרשרת בעיצוב אישי. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר