ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד
ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד

הורות בדור ה-Z: ברביעי מפגש מיוחד של בנק לאומי ומלאבס בפתח תקוה

במרכז המפגש, שיתקיים בבר התרל"ח, תעמוד הרצאתו המרתקת של ד"ר אייל דורון

פורסם בתאריך: 8.9.19 11:24

בנק לאומי ועיתון מלאבס יקיימו ביום רביעי הקרוב, ה-11.9, בבר תרל"ח בעיר מפגש על "הורות בדור ה-Z". מטרת המפגש לתת להורים כלים ליהנות מהורות וחינוך במאה ה-21, ולהתבונן בצורה חיובית על הדינמיקה בין הורים לילדי הדור של המאה החדשה. את האירוע יפתח נציג של בנק לאומי שידבר על בנקאות בעידן הדיגיטלי ועל האתגרים אשר מביאים עמם השינויים הטכנולוגיים והקדמה. עוד יסקור הנציג את השינויים ברגלי הצריכה והחדשנות הטכנולוגית. בנק לאומי הוא מחלוצי הבנקאות הדיגיטלית כיום בישראל, עם אפליקציה מתקדמת, מוצרים ושירותים דיגיטליים חכמים כמו משכנתא דיגיטלית והפקדת צ'ק בדיגיטל, ועל כל זה יורחב במפגש.
לאחריו תתקיים הרצאה של ד"ר אייל דורון, חוקר ומפתח חשיבה יצירתית ומומחה לפתרון בעיות בעולם משתנה, אשר ידבר על הורות בעולם חדש ומשתנה, ועל הדרך להפוך מהורה מותש ואשם להורה שמגדל ילדים יצירתיים. ד"ר דורון יספר על ספרו החדש – "להמציא מחדש הורות וחינוך במאה ה-21", בהוצאת כתר. "זהו שספר שעבדתי עליו בשלוש וחצי השנים האחרונות", אומר דורון למלאבס, "כדי לכתוב את הספר, ביקרתי ולימדתי בעשר מדינות בעולם וראיינתי 81 חוקרים מובילים מהעולם ומהארץ ועבדנו ב-71 ישובים בישראל. לקחתי את שמונת הפחדים והחששות הגדולים של ההורים בכל גיל שקשורים לרגשות אשם, חופש מול כללים, פיתוח סקרנות, מוטיבציה פנימית, מחשב, שיעורי בית, טלוויזיה וטלפון נייד ואחרי המסעות בארץ ובעולם, ישבתי לכתוב בניסיון להבין מה קורה בהורות שלנו. זוהי הורות שאנחנו פחות מידי נהנים ממנה, יותר מידי שחוקים, מודאגים ואשמים ולא בצדק", הוא מסביר. "ההורות הישראלית, יש בה המון השקעה ואמפתיה, היא הורות שההורים לא מספיק נהנים והילדים לא מקבלים את ההורים שלהם במיטבם. והדבר היותר גרוע הוא שהילד שצריך להיות יצירתי ופותר בעיות במאה ה-21 מקבל הורה מודאג, מותש וקצת נוקשה מבחינת כללים ולא מספיק גמיש ויצירתי".
הוא מוסיף שניתן לראות הבדלים גדולים בין התנהלות ההורים בבית להתנהלות ההורים במקום העבודה שלהם: "במקום העבודה שלהם, ההורים לא פעם מלאי יצירתיות, מלאי רעיונות והומור, יש להם דינמיקה מעניינת והם עושים דברים יוצאי דופן, אבל איך שהם מגיעים הביתה, הם נהיים מאוד שחוקים ושפופים. הם יותר מידי ניזונים משמועות, מפחדים ומאוימים, במקום ללכת עם האינטואיציה הפנימית שלהם. יש פה עוד החמצה, כי ההורים צריכים עדיין לגדל את עצמם, לפתח ולהמציא את עצמם, כי הם לא סיימו את התהליך".
"ההרצאה עוסקת במודל חדש של הורות, מודל מעודכן שמתאים למאה ה-21" ממשיך דורון ומסביר, "מודל שמתבסס על הרבה תובנות ומחקרים. היא מתאימה למי שעומד להיות הורה, להורים צעירים, למתבגרים, לילדים גדולים, לסבים וסבתות, כי כולנו הורים. היא מדברת על ההורים בצורה הרבה יותר חדשנית. בהרצאה ההורים יוכלו לקבל עצות וכלים פרקטיים ומבט רחב על העולם".
רביעי, 11.9 בין השעות 20:30-22:30, בתרל"ח – בר עברי, רחוב ברקת 9 פתח תקווה.
לפרטים נוספים והרשמה כנסו לאתר מלאבס בכתובת Melabes.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר