שחקני הפועל חוגגים מול אשקלון
שחקני הפועל חוגגים מול אשקלון

מתנת פרידה? סוקונה כבש ובישל, הפועל פ"ת ניצחה 1:3 את אשקלון (וידאו)

החלוץ הצרפתי, שעשוי להמכר עד תום מועד ההעברות, חזר כמו גדול מהפציעה, בדרך לניצחון שני ברציפות של הכחולים, שהעלה אותם זמנית למקום הראשון. עומר בוארון ובר איבגי כבשו גם הם

פורסם בתאריך: 8.9.19 21:47

הפועל פתח תקוה המשיכה הערב (ראשון) את פתיחת העונה המרשימה שלה עם ניצחון חוץ 1:3 על הפועל אשקלון. שחקניו של עמיר נוסבאום יצרו מצבי הבקעה רבים והפעם גם ניצלו אחוז יחסית גבוה מהם, בדרך למאזן של 7 נקודות מ-9 אפשריות. הבונוס: מקום ראשון בטבלה בתום שלושה מחזורים.

צפו בחגיגות בסיום:

המצטיין במשחק היה החלוץ אמאדו סוקונה, שחזר מפציעה בברך ואחרי על שניים מהשערים של הפועל, עם גול ובישול. ייתכן כי זהו היה משחקו האחרון של הצרפתי של הקבוצה בדקה התשיעית הוא נהנה ממבצע גדול של עמית מזרחי, שחדר לרחבה בין שני שחקנים והוריד לצרפתי כדור על מגש. האחרון המשיך בנגיעה לפינה הרחוקה, 0:1.

הפועל לחצה ובדקה ה-28 הגיע הקיפוח התורן כשעומר בוארון בעט מחוץ לרחבה לקורה, עוז פרץ, במשחק אדיר, המשיך פנימה את הכדור החוזר אבל השער נפסל בטענת נבדל שלא היה. זהו השער החוקי השני שנפסל לפרץ העונה בטענת נבדל מוטעית.

בניגוד למהלך המשחק, ספגה הפועל בדקה ה-55 כשנגיחה של אוראל חורב פגשה בקורה והכדור פגע בגופו של ברק לוי וחדר לרשת, 1:1. בדיוק כש-300 האמיצים החלו לשחזר זיכרונות לא נעימים ממחזור הפתיחה מול עפולה, חזרה הפועל ליתרון דקה לאחר מכן. בר איבגי ניסה להגביה משמאל ויצא לו כדור קשתי שהפתיע את ליאור חידריאן ונחת בפינה הרחוקה, 1:2.

שחקניו של נוסבאום מנעו לחצים מיותרים וסגרו עניין בדקה ה-63. סוקונה הגביה מימין ובוארון המשיך בפס מדויק מהאוויר לפינה, 1:3 ושער שני ברציפות למי שמסתמן כסקורר הבא של הפועל במידה וסוקונה אכן יעזוב. איתי לוי, שהושאל לאחרונה מהפועל לאשקלון, שולב כמחליף ב-25 הדקות האחרונות.

שחקני הפועל חוגגים עם הקהל בסיום

שחקני הפועל חוגגים עם הקהל בסיום

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי, יעקב אבבה, מתן גושה, בר איבגי (נתי בנימין, 73), רם לוי, נפתלי בלאי, עמית מזרחי (מוחמד אגברייה, 64), עומר בוארון, עוז פרץ, אמאדו סוקונה (בן לוי, 76).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר