ניקוב חורים באוזניים (Shutterstock) צילום: didifoto
ניקוב חורים באוזניים (Shutterstock) צילום: didifoto

ניקוב חורים באוזניים: השיטה הייחודית של אופיר פז תכשיטים

מעוניינים לנקב את אוזניי ילדכם? מה חשוב שתדעו לפני? ממה כדאי לכם להיזהר? את כל התשובות לשאלות תוכלו לקבל מאבי אופיר, הבעלים של רשת "אופיר פז תכשיטים" - חנות התכשיטים המובילה בניקוב חורים באוזניים

פורסם בתאריך: 10.9.19 13:17

אופיר פז תכשיטים

חנות "אופיר פז תכשיטים" בפתח תקווה מתמחה בניקוב חורים באוזניים ועגילים מותאמים אישית לתינוקות רכים החל מגילאי שלושה חודשים וכן לילדים ומבוגרים. ניקוב חורים באוזניים היא אחת מאבני הדרך בחייהן של ילדות, וכשמדובר בתינוקות רכים נדרשת גישה ייחודית וייעודית לניקוב חורים והתאמת העגיל האיכותי והנכון ביותר.

אבי אופיר, בעלי רשת חנויות "אופיר פז תכשיטים", נחשב לאחד המומחים המובילים במרכז לניקוב חורים באוזניים לתינוקות. בעברו שימש אופיר כסמנכ"ל בכיר בבורסה לתכשיטים והוא בעל ניסיון של עשרות שנים בענף התכשיטנות והיהלומים. כיום הוא בעלים ומנהל שתי חנויות תכשיטים מוכרות ובעלות מוניטין בפתח תקווה.

"היגיינה וחיטוי הם שני הקווים המנחים הקריטיים כשמדובר בביצוע חורים באוזניים עבור כל אדם," אומר אבי אופיר, "על אחת כמה וכמה כשמדובר בתינוקות, שאינן מסוגלים לבטא את עצמם, להסביר מה כואב, מגרד או מציק, ולכן נדרשת מומחיות בתחום הן בהיבט של ביצוע הניקוב והן בהתאמת מבנה העגיל והחומר ממנו עשוי, למניעת דלקות ואלרגיות.

"עם השנים והניסיון הרב שצברתי בתחום, פיתחתי גישה מיוחדת לתינוקות בניקוב חורים באוזניים. התינוקות זזים הרבה וצריך לעבוד מהר בכדי שלא להרתיע אותם. העבודה מצריכה המון סובלנות וגישה מיוחדת הן לתינוקת והן להוריה, שלרוב לחוצים מאוד מהתהליך. אני אוהב את העבודה הזו, ומצאתי שיש לי את היכולת להרגיע את הנוכחים ולבצע תהליך מהיר, סטרילי ואיכותי, כמעט ללא כאב.

"זו הסיבה שאנו ממוצבים במקומות הראשונים בין מנקבי החורים באוזניים לתינוקות בפתח תקווה ובמרכז, אנו רואים בכל הליך כזה עניין משמעותי ומתייחסים לכך בהתאם". אבי אופיר, בעלי רשת חנויות "אופיר פז" תכשיטים, מנקב חורים באוזניים ומתאים עגילים לתינוקות, ילדים ומבוגרים למעלה מעשרים שנה. הוא עובד עם יבואן עגילי הניקוב "Valoro", הנחשב ליבואן המוביל בתחום מכשירי הניקוב ועגיל ראשון".

מה ייחודי במוצרי היבואן "Valoro"? מדוע הם נחשבים לטובים ביותר בתחום?

"חברת 'Valoro' מייבאת עגילים מהחברה האמריקאית 'STUDEX' – מותג אמריקאי בינלאומי מוכר וידוע.'STUDEX' קיימת משנת 1976 והיא היצרנית הגדולה בעולם של מכשירי ניקוב לאוזניים, עגילים וציוד. היא מספקת מערכות עדינות, בטוחות וקלות לשימוש לניקוב חורים באוזניים בשילוב עגילים ממתכות אצילות, תוך התחייבות בלתי מתפשרת לאיכות ועומדת בתקני הבריאות והבטיחות המחמירים ביותר שלמנהל המזון והתרופות האמריקני ותקנות הנציבות האירופית, גם בהיבט העיקור (סטריליזציה) של המוצרים.

"ערכת ניקוב החורים באוזניים של 'STUDEX' מגיעה כיחידה לשימוש חד פעמי, היא סגורה הרמטית ולא נגעה בה יד אדם. אנו משתמשים בערכות לניקוב חורים באוזניים, וכן לניקוב עגילי הליקס ועגילי נזם באף. בטכניקה החדשנית של 'STUDEX', ניקוב החור אורך כעשר שניות בלבד והעגיל כבר בפנים".

באילו סוגי עגילים מומלץ להשתמש כעגיל ראשון?

"על אף שבשוק יש מגוון סוגים מחומרים שונים, אנו מספקים רק עגילים ממתכות אצילות: פלדת אל חלד מחומר פלדה היפואלרגני, ועגילי זהב 14 קראט (צהוב או לבן), בכדי להבטיח שלא יתפתחו אלרגיות או דלקות. גם היבט המיקום הוא חשוב כיוון שהוא יכריע את מיקום העגיל הבא. כשמנקבים חורים באוזניים צריך להתייחס לכל אוזן בהשוואה ללחי האדם ולא בהשוואה לאוזן הנגדית, כיוון שהאוזניים אינן בהכרח סימטריות ואנו רוצים להשיג סימטריה מדויקת".

מהם היתרונות בניקוב חורים באוזניים בגילאי הינקות?

"היתרונות הם שאין פחד ורתיעה מהתהליך, שככל שהילד צעיר יותר ההחלמה מהירה יותר, אולם בשיטה בה אנו מבצעים את החורים זה פחות רלוונטי, כיוון שההחלמה מהירה מאוד בכל מקרה".

כמה זמן לאחר ביצוע החור אפשר להחליף עגיל?

"מומלץ להשאיר את עגילי הניקוב כשישה שבועות".

אילו עגילים מומלצים לתינוקות?

"יש שלושה סוגים של עגילי ניקוב מעבר לחומר הגלם (כסף מצופה זהב או זהב). עגילים לתינוקות רכים שהמחט שלהם קצרה, עגילים עם מחט סטנדרטית לתנוך "רזה" שאינו בשרני, ועגילים עם מחט ארוכה לתנוך בשרני יותר.
"אצל תינוקות, כמובן שנשתמש בעגילים עם המחט הקצרה ונמליץ על עגילים שטוחים שאינם בולטים החוצה וצמודים לתנוך, כדי שלא יתפסו בעת החלפת בגדים. הסוגרים בעגילי הניקוב הם סוגרי פלדה, איך ניתן להמירם בסוגרי סיליקון נוחים במיוחד.

האם צריך לאלחש את המקום לפני ביצוע הניקוב?

"אלחוש היא פרוצדורה רפואית ולנו אסור לבצעה. מלבד זאת, אין הכרח לאלחש כיוון שהפרוצדורה אינה מכאיבה כמעט, אולם הורים שרוצים, יכולים למרוח משחה מאלחשת כחצי שעה טרם ביצוע הניקוב, כמובן בהתייעצות עם רופא".

איך לטפל בעגיל אחרי הניקוב?

"הטיפול הוא זהה בעגילים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. אנו מספקים שפורפרת קטנה של “ג’ל להרגעת העור” מבוסס אלוורה המסופק ע"י היבואן valoro, אותה מומלץ למרוח על האוזן מקדימה ומאחורה פעמיים ביום ולהזיז את העגיל קדימה ואחורה מספר פעמים מבלי להסירו. חשוב להקפיד לשטוף את הידיים לפני שנוגעים באוזניים ובעגיל. עדיף להימנע בארבעת השבועות הראשונים מכניסה לבריכה או לים ושימוש בתמרוקים כמו שמפו, קרמים או בשמים. במידה והשתמשת בתכשירים הנ”ל ו/או נכנסת לבריכה או לים אז רצוי לשטוף לאחר מכן את האוזן במים נקיים ולמרוח שוב את ה”ג’ל להרגעת העור”

בעגילי הליקס, חשוב להשאיר את העגיל באף/הליקס למשך 12 שבועות או עד החלמה מלאה. לנקות את האף/ההליקס ולמרוח “ג’ל להרגעת העור” פעמיים ביום. לחטא את המקום בעזרת קיסם אוזניים הטבול בתמיסת מלח (saline solution). מומלץ להימנע בארבעת השבועות הראשונים מכניסה לבריכה או לים ושימוש בתמרוקים כגון שמפו במקום".

חנויות "אופיר פז" תכשיטים, הוקמו על ידי אבי אופיר, בעברו שימש כסמנכ"ל בכיר בבורסה לתכשיטים ובעל ניסיון של עשרות שנים בענף התכשיטנות והיהלומים ואחותו אסתר הרפז אשר עבדה במשרה בכירה בבנק לאומי עשרות שנים.

כתובת החנויות: מוהליבר 7 פתח תקווה.
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק 
טלפונים: 03-9314918, 03-9139144


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר