שגיא דרור. צילום: עזרא לוי
שגיא דרור. צילום: עזרא לוי

מתרחק מהפועל פ"ת: שגיא דרור צפוי להישאר בהפועל חדרה

למרות שבהפועל היו מאוד רוצים לראות את הקשר חוזר ללבוש כחול, דרור הגיע בשלב זה להבנות עם המועדון הצפוני על המשך דרכו. שמו של גיא חדידה מהפועל חיפה הוזכר

פורסם בתאריך: 13.9.19 13:01

אכזבה לאוהדי הפועל פתח תקוה. קשר הקבוצה בעונה שעברה, שגיא דרור, לא צפוי לשוב לקבוצה בשלב זה למרות שזכה להתעניינות גדולה מצד המועדון בו כבש עשרה שערים אשתקד. דרור, שכבר קיבל הודעת שחרור מהקבוצה של אורי גוטמן, קיים פגישה עם הנהלת חדרה בה סוכם בשלב זה על המשך דרכו.

יש לציין כי בהפועל היו שמחים מאוד לראות את דרור חוזר לקבוצה ואף שוחחו בנושא עם הנהלת חדרה, איתה הם נמצאים בקשרים מצוינים. למרות הסיכום על המשך דרכו של דרור בחדרה, בסביבתו של השחקן עדיין לא פסלו לחלוטין את האפשרות שיחולו שינויים בימים האחרונים של חלון ההעברות והשחקן ימצא את עצמו בסופו של דבר מחוץ לקבוצה.

בכל הנוגע לתכניות הרכש של הפועל עד לסגירת החלון ביום רביעי, במועדון עדיין ממתינים לתשובתו של החלוץ אמאדו סוקונה על הצעת השדרוג שהוצעה לו. בשלב זה נראה כי לצרפתי אין הצעה ממשית ביד מקבוצה שמוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו מהפועל ובימים האחרונים מעריכים במועדון כי הוא יישאר בקבוצה. למרות זאת, לרשות הצוות המקצועי קיימת תכנית חלופית לחיזוק הקבוצה, במידה וסוקונה יעזוב.

במסגרת הניסיונות להחתים קשר במרכז השדה, הועלה לאחרונה שמו של גיא חדידה מהפועל חיפה. חדידה הגיע בעונה שעברה להפועל חיפה ורשם עונה טובה, אך במועדון התאכזבו מיכולתו בקיץ ובימים אלו מנסה השחקן למצוא יעד חדש. בעבר שיחק חדידה גם בבית"ר תל אביב רמלה ובהפועל כפר סבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר