עמית פינס. צילום: זאב שטרן
עמית פינס. צילום: זאב שטרן

תפנית בתיק הפירוק של הפועל פ"ת: עו"ד עמית פינס התפטר מתפקידו כמפרק

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל בשנתיים האחרונות ביקש מבית המשפט להשתחרר מהתפקיד, בשל "פניות שנעשו אליו על ידי גורמים בהתאחדות ומחוצה לה בנוגע לניגוד עניינים פוטנציאלי", לטענתו. השופטת עירית וינברג נוטוביץ אישרה את הבקשה

פורסם בתאריך: 16.9.19 13:55

תפנית מפתיעה בתיק הפירוק הראשון של הפועל פתח תקוה. עורך הדין עמית פינס השתחרר היום (שני) באופן רשמי מתפקידו כמנהל מיוחד בתיק, וכעת הטיפול בהליכים במסגרתו נותר בידיו של עורך הדין ליאור דגן בלבד. יש לציין כי בימים אלו חוזר ההליך המרכזי בתיק, זה שמול מאיר שמיר בנוגע לעסקת אצטדיון האורווה, לבית המשפט, כאשר השניים ביקשו להטיל אחריות אישית על הבעלים לשעבר.

בפנייתם לבית המשפט, שאושרה היום על ידי השופטת עירית וינברג נוטוביץ, צוין כי ההתפטרות של פינס מהתיק נובעת מפניות שהגיעו אליו בנוגע לניגוד עניינים אפשרי, בשל היותו היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל. בהקשר זה יש לציין כי פינס משמש כיועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל כבר למעלה משנתיים, ועוד קודם לכן שימש בתפקיד דומה במנהלת הליגות לכדורגל. עוד יש לציין כי במסגרת תפקידו של עו"ד פינס כמנהל מיוחד בתיק, נוהל בשנתיים האחרונות הליך משפטי מול ההתאחדות לכדורגל, בנוגע לכספים שהועברו לקבוצה ונבדקו בהמשך על ידי ועדת אלקלעי. הטיפול המשפטי בנושא עדיין לא הסתיים עד ימים אלו.

בבקשה שהגישו המפרקים נכתב: "בשל העובדה שעו"ד פינס משמש כיועצה המשפטי הקבוע של ההתאחדות לכדורגל בישראל ובשל פניות שנעשו אליו על ידי גורמים בהתאחדות ומחוצה לה בנוגע לניגוד עניינים פוטנציאלי בין עיסוקו בהתאחדות לבין היותו בעל תפקיד בתיק זה, סבורים בעלי התפקיד כי יהיה זה נכון בנסיבות העניין, ולו מחמת מראית פני הצדק, כי עו"ד פינס יפסיק לשמש כבעל תפקיד בתיק זה. בקשה זו מוגשת בהסכמת ועל דעת נציגת הכנ"ר, נעמה גור מס".

בנוגע להליך מול שמיר, שינוהל כעת כאמור רק על ידי עו"ד דגן, הגישו המפרקים לכונס הרשמי את הבקשה להטלת אחריות אישית, כפי שנקבע בדיון האחרון שנערך בנושא בבית המשפט. ביום שלישי שעבר התקיימה פגישה בנושא במשרדי הכנ"ר, כאשר על פי המנהלים המיוחדים, במהלכה "ניתנה התייחסות לשאלות ולהבהרות שהתבקשו על ידי הכונס הרשמי בנוגע לבקשה". במסמך שהגישו אתמול לבית המשפט, עוד בטרם שוחרר עו"ד פינס מהתיק, צוין כי נציגת הכונס הרשמי הודיעה כי תמסור החלטתה בנושא עד ליום שלישי הבא. עד שבוע לאחר מכן, יגיש עו"ד דגן את הבקשה להטלת אחריות אישית גם לבית המשפט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר