עופות מסוכנים למאכל שנתפסו באולם האירועים
עופות מסוכנים למאכל שנתפסו באולם האירועים

שמחת שלמה: 30 ק”ג עופות מסוכנים הושמדו

בביקורת שנייה של השירות הווטרינרי נמצאו ליקויים רבים במטבח אולם האירועים. בעלי האולם סירבו להגיב

פורסם בתאריך: 9.4.17 15:12

בביקורת שערכו בשירות הווטרינרי לפני כשבועיים באולם האירועים שמחת שלמה שברחוב ז’בוטינסקי, נמצא מספר רב של ליקויים תברואתיים. בביקורת נכחו איילת רדזינר, מפקחת נפתית ממשרד הבריאות, בני רצאבי ממחלקת רישוי עסקים וד”ר תיקה בר-און, מנהלת השרות הווטרינרי. בעירייה ציינו כי בביקורת התגלו ממצאים המעידים על סכנה ישירה לבריאות הציבור ונמצא כי הרמה התברואתית בעסק זה ירודה ומסוכנת לבריאות הציבור.

במחלקה הווטרינרית ציינו כי כחלק מהביקורת נמצאו כ 30 ק”ג עופות אשר הופשרו בכיור מים חמים תוך התעלמות מוחלטת מדרישתם על הפשרת מוצרים קפואים מן החי רק במקרר, וכי עופות אלה הושמדו. כמו כן נמצאו תבניות ביצים עם עובש ופגי תוקף שהושמדו, וכן נמצאו מוצרים מן החי ללא תאריך ו/או סימון. בעירייה ציינו כי בעסק מתבצעת פעולה יצרנית למרות שאין לו רישיון יצרן (הקפאת מוצרים טריים), נמצאה מערכת ניקוז פתוחה מתחת לכיור במטבח כך שכל תכולת הכיור נשטפת לרצפה, נמצאו כלי אוכל מלוכלכים מאירוע קודם כאשר הם מאוחסנים בתוך מים עומדים ואחד העובדים נתפס מעשן בזמן שעסק בהכנת מזון.

עוד ציינו בווטרינריה כי נמצאו לחמניות ולחם יבש מפוזר במקומות שונים, נמצאו מקררים מלוכלכים וחלודים, פתחי היציאה של מיזוג האוויר מלוכלכים ומלאי אבק, רצפת, תקרת וקירות העסק נמצאו פגומים ומלוכלכים, ניקיון השירותים אינו מניח את הדעת.

בעירייה ציינו כי ביקורת קודמת נערכה במקום רק כשבועיים לפני, אך לטענתם דבר לא שופר ולא השתנה. “לצערנו, נוכחנו לדעת שלא נעשתה כל פעולה לשיפור פני העסק ומצבו התברואתי נשאר כשהיה", ציינה הווטרינרית העירונית ד”ר תיקה בר און, “תפקידנו לשמור על בריאות הציבור ולפיכך לעסק שכזה אסור להתקיים ולפעול במצבו הנוכחי”.

באולם האירועים שמחת שלמה סירבו להגיב לפרטים המצוינים בדוח.

מטבח אולם האירועים, צילום: המחלקה הווטרינרית של העירייה

מטבח אולם האירועים, צילום: המחלקה הווטרינרית של העירייה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר