רועי אלרום וניב טל. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה
רועי אלרום וניב טל. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

ביקורת של גורמים בהפועל פ"ת על המנכ"ל רועי אלרום: "כל יום מתהפך על מישהו אחר"

לא שקט בהפועל. מנהל הקבוצה תום חכמון עזב לאחרונה את תפקידו לאחר עימות עם המנכ"ל שמינתה עמותת הכחולה, הוחזר לאחר מכן לתפקיד, אך עזב שוב בימים האחרונים. במועדון מספרים על אווירה עכורה בין אלרום למספר עובדים נוספים. "ישנם כנראה אנשים שמסרבים לקבל את העובדה כי יש דרך ברורה וראייה רחבה", הגיב אלרום

פורסם בתאריך: 24.9.19 10:05

מנהל הקבוצה החדש של הפועל פתח תקוה, תום חכמון, עזב לאחרונה את תפקידו עקב עימות עם המנכ"ל רועי אלרום, לאחר מכן חזר לתפקידו, אך עזב שוב בימים האחרונים. תחילתו של הסיפור בטיסתו לפני כחודש לצרפת של החלוץ אמאדו סוקונה, על מנת להינשא לבת זוגו ולהסדיר את אשרת השהייה שלה בישראל. בהפועל התעורר ויכוח האם החלוץ ייסע בעצמו לשדה התעופה וישאיר שם את הרכב השכור, או שמי שיסיע אותו יהיה מנהל הקבוצה חכמון, שאמור היה להיות בחופש באותו יום.

לאחר דין ודברים סוכם בין חכמון לאלרום שסוקונה ייסע בעצמו. אלא שכאן חיכתה למנהל הקבוצה הפתעה, כשקיבל טלפון מסוקונה ששאל מתי הוא מגיע לאסוף אותו. חכמון עדכן אותו על הסיכום לפיו החלוץ יגיע לשדה בכוחות עצמו. הוויכוח בנושא התפתח בהמשך לעימות חריף בין חכמון לאלרום. גורמים במועדון סיפרו כי השניים צרחו זה על זה בטלפון ובסיום השיחה סיכמו כי חכמון יעזוב את תפקידו. בנוסף, נודע כי חכמון לא היה מרוצה מתנאי שכרו, שכן בנוסף לתפקידו כמנהל הבוגרים הוא מאמן את אחת מקבוצות הילדים במחלקה ומשתכר סכום נמוך יחסית.

במשך מספר ימים נתקעה הפועל ללא מנהל קבוצה ובמועדון סיפרו כי מי שנאלץ לכבס את בגדי השחקנים בעצמו הוא לא אחר מהמנכ"ל, זאת מאחר והאחראי על הכביסות בהפועל לא עובד בשבתות. על פי הערכות, באותם ימים הבין אלרום כי אין קופצים על התפקיד בשכר נמוך יחסית, ומיהר לבצע פניית פרסה ולהגיע עם חכמון להבנות על חזרתו לתפקיד. בימים האחרונים, שוב, עזב חכמון את תפקידו, כאשר במשחק אתמול בטדי כלל לא נרשם מנהל קבוצה או איש משק בטופס המשחק.

תום חכמון. צילום: זאב שטרן

תום חכמון. צילום: זאב שטרן

גורמים במועדון ציינו השבוע כי לצד המחמאות על תפקודו של אלרום, בין היתר על חלקו בגיוס סכומי כסף מרשימים מספונסרים, המגמה להחתים שחקנים על חוזים ארוכי טווח ותהליכים חיוביים נוספים, ישנה ביקורת על התנהגותו במספר מקרים.

גורמים במועדון סיפרו השבוע ל"ספורט מלאבס" כי ההתנהלות מול אלרום ברמה היומית אינה נעימה לעיתים קרובות וציינו: "אלה רק דוגמאות קטנות, אין אחד שלא רב איתו ובלתי אפשרי לעבוד עם אלרום בשוטף. רועי קריזיונר, כל יום מתהפך על מישהו אחר והפעם זה היה על תום, שבתגובה לקח את הרגליים והלך כי הבין שאי אפשר לעבוד בתנאים כאלה. הוא ממש אפס ביחסי אנוש. יכול להיות שמרוצים ממנו והוא מבצע את תפקידו באופן מושלם, מגייס ספונסרים ושולט במועדון ביד רמה, אבל אף אחד לא מסתדר איתו ופשוט לא כיף להיות לידו".

רועי אלרום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רועי אלרום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "העובדות שמוצגות בכתבה אינן נכונות ומסולפות".

רועי אלרום מסר בתגובה: "מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה מנוהל היום בסטנדרטים ודרישות מאוד גבוהות, דבר שגורם לאנשים מסוימים אי נוחות או מביא אותם למצב של חוסר התאמה למערכת. עצם העובדה שאותם גורמים מיוצגים או עולים על גבי העיתון "כגורמים במועדון" ולא מזדהים בשמם מעיד רק על עצמם. אני לא אכנס לכל מקרה שהוצג וחוסר הסכמות ספציפיות במועדון אשר נמצא בתהליך של בניה ושיקום, המערכת היא מערכת דינאמית של למידה תוך כדי תנועה וישנם כנראה אנשים שמסרבים לקבל את העובדה כי יש דרך ברורה וראייה רחבה. תפקיד המנכ"ל הוא תפקיד מאתגר ועל אחת כמה וכמה שהוא קורה תוך תהליך של בניית ארגון והטמעת תרבות ארגונית שלא היתה קיימת עד היום. השינויים שקורים במועדון והקווים המנחים הם מאוד ברורים: טובת הכלל, המערכת והמועדון תבוא תמיד לפני טובת הפרט".

עוד הוסיף אלרום: "אני כמנכ"ל עובד על פי תכנית עבודה סדורה עם יעדים ומטרות אשר הוצגה לא פעם בפני מקבלי ההחלטות ואף בפני האוהדים בעלים במספר מפגשים. בחיי יום יום של מועדון ישנם הרב מאוד קונפליקטים ואתגרים. לצערי ישנם כנראה מספר אנשים שלא נוחה להם הדרך שבה מתקיימת עליהם ביקורת פיקוח ודרישות גבוהות לעבודה קשה, אך התפקיד שלי הוא להמשיך ולעזור להם להצליח להתמודד עם הדרך החדשה. אף אחד איננו חף מטעויות כולל אותי, והדברים רחוקים מלהיות מושלמים אך יחד עם זאת מינו אותי ובחרו בי על מנת לבצע את השינויים הנ"ל לשקם את המועדון ולהבריא אותו. תמיד יהיו בעלי אינטרסים שונים אשר ינסו לפגוע בכל דרך בהצלחה של המועדון והתהליך אבל אני לא אתן להם, כי מה שמניע אותי היא הדרך היסודית הארוכה והקשה חסרת הפשרות על מנת להביא את המועדון הזה בחזרה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי ברוח העמותה ועל פי עקרונותיה הברורים".

תום חכמון סירב להגיב לדברים והפנה למנכ"ל רועי אלרום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    היניי הבעיות מתחילות.בישביל זה הקבוצה לא מיתקדמת.מרבה בעלים.מרבה בעיות

  2. גוד

    יש להוקיע את כל העשבים השוטים במועדון הכחולה באה מאהבה ולא מעסקנות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר