שחקני הפועל
השחקנים חוגגים את הניצחון על עכו

עשו חשבון נפש: הפועל פ"ת ניצחה 1:3 את עכו (וידאו)

הכחולים סיימו את רצף ארבעת המשחקים ללא ניצחון עם שלוש נקודות חשובות בבית. חביבאללה כבש ראשון לאורחים, אמאדו סוקונה, רם לוי וגל אסולין סידרו מהפך והרבה אוויר לנשימה

פורסם בתאריך: 11.10.19 18:16

הפועל פתח תקוה העניקה היום (שישי) מתנה למאמנה עמיר נוסבאום, שחגג שלשום יום הולדת, בדמות ניצחון ביתי מתוק 1:3 על הפועל עכו. כאלף אוהדים חגגו בסיום עם השחקנים את סיומה של בצורת מעיקה בת ארבעה משחקים ללא ניצחון, שהייתה למעשה המשבר המקצועי הרציני הראשון של המועדון תחת בעלות האוהדים.

צפו בחגיגות הניצחון:

עכו כבשה בהזדמנות הראשונה שלה בדקה ה-23. קרן קצרה של ירין שרעבי לדייגו ניקולייבסקי, שהגביה לרחבה. הגנת הפועל חלמה ו-ואהיב חביבאללה נגח בקשת לפינה הרחוקה מעל ידיו של עדי נסה, 0:1. הכובש, אקס הפועל, הניף ידיים ולא חגג מול קבוצתו לשעבר.

הפועל חזרה כעבור 12 דקות, הודות לכדור חופשי אדיר של אמאדו סוקונה מ-25 מ', 1:1. עם כיבוש השער טס סוקונה לעבר היציע בפנים חתומות, במעין הכרזת 'אני כאן' לאוהדיו-מבקריו. שלוש דקות להפסקה שלח ניקולייבסקי כדור חופשי נהדר משלו, אבל נסה, בהופעת בכורה מוצלחת בין הקורות, הדף מצוין. בדקה ה-45 סוקונה כמעט השלים צמד, אבל לרוע מזלו ג'ורג' דיבה עצר את הכדור שלושה מ' מהקו ומנע שער בטוח.

הפועל פתחה את המחצית השנייה בתנופה והשלימה מהפך בדקה ה-52. קרן של בר ירוחם מצאה את ראשו של הקפטן רם לוי, שנגח לקרקע ופנימה את שערו השני בבוגרים, 1:2. בהמשך חזר לוי לעמדת הבלם, בה פתח היום, בעקבות פציעתו של יעקב אבבה, שהוחלף בויטלי גנון. אגב, בדומה לשער הבכורה בעונה שעברה, גם הפעם האוהדת הפרטית, האם מירי לוי, בדיוק קנתה משהו בקיוסק ופספסה את הביצוע של יורש העצר. לא ברור אם מדובר בסגולה חדשה להצלחה עבור הפועל, אבל התוצאה מדברת בעד עצמה.

המחליף רז טוויזר כמעט שינה אותה והציל לעכו נקודה, אבל החמיץ מקרוב דקה לסיום. המחליף גל אסולין, בקושי דקה על המגרש, חסך מתחים מיותרים וסגר עניין דקה בתוך תוספת הזמן, 1:3 אחרי בישול מצוין של סוקונה. בסיום המשחק הגיע ויטלי גנון לחגוג עם האוהדים כאשר הוא לבוש בחולצה עם הכיתוב: "החלמה מהירה, חביב אוחיון". השניים שיחקו יחדיו בהפועל חדרה עד לפני מספר שבועות. בשבוע הבא (שישי, 16:00) תתארח הפועל אצל הפועל נוף הגליל.

הרכב: עדי נסה, יוסף עוודי, רם לוי, יעקב אבבה (ויטלי גנון, 69), מתן גושה, בר איבגי, נפתלי בלאי (מוחמד אגברייה, 75), בר ירוחם, עומר בוארון, עוז פרץ (גל אסולין, 89), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר