מכבי מול רמת השרון
מכבי מול רמת השרון

הצגה לחג: 3:4 ענק למכבי פתח תקוה על רמת השרון

בסיומו של משחק כדורגל מדהים ורצוף מהפכים, רשמו גיא לוזון ושחקניו ניצחון שישי ברציפות. חוגי (אחרי 9 שניות בלבד) וברנדאו כבשו בפתיחה, אבוחצירה ענה עם שלושער, אך ארד בר ותאי בריבו השלימו מהפך שני במשחק

פורסם בתאריך: 17.10.19 20:58

מכבי פתח תקוה והפועל רמת השרון היו שותפות הערב (חמישי) לאחד המשחקים המשוגעים העונה בלאומית. בסיום דרמה גדולה ושני מהפכים השלים גיא לוזון ניצחון שישי ברציפות, 3:4, שמיצב את מכבי חזק בפסגת הטבלה של הליגה הלאומית, בכיוון חד משמעי לעבר ליגת העל.

בפתיחה הכל היה נראה פשוט יותר עבור מכבי כשדור חוגי כבש את השער המהיר העונה בלאומית בחלוף 9 שניות בלבד ובישל את השני לאוונדרו ברנדאו (שער בכורה) בדקה העשירית, 0:2 מוקדם. שמעון אבוחצירה צימק בפנדל בדקה ה-29 אחרי שעידן אדהנני הכשיל את גל צרויה ברחבה, רק 2:1 בהפסקה.

במחצית השנייה התברר שאבוחצירה רק התחמם. בדקה ה-71 שיגר המחליף אור אוסטוינד בנגיעה הראשונה בכדור טיל מ-30 מ' שנדבק למשקוף והחלוץ השלים את המלאכה כשנגח ממטר לרשת, 2:2. עשר דקות אחר כך, טעות של אדהנני הובילה לפריצה של רוי רונן, שהכניס לאבוחצירה ברחבה. החלוץ כבש בסיבוב כמו בימיו הגדולים והשלים מהפך, 2:3 לרמת השרון.

דווקא עם הגב אל הקיר מיהרה מכבי להגיב. ארד בר השווה כעבור דקה בבעיטה לפינה מ-16 מ' והמילה האחרונה הגיעה תודות למהלך קבוצתי ביתי נאה שתי דקות לסיום. חוגי הפך לברנדאו, שהמשיך לתאי בריבו, והחלוץ שכבש השבוע צמד בנבחרת הצעירה ניצח את המשחק כשהמשיך פנימה מול רשת חשופה, 3:4 בסיום. עומר דנינו שולב כמחליף בהופעת בכורה העונה לאחר פציעה ממושכת. מעוז סמיה קיצץ את בריבו והורחק בדקה האחרונה של תוספת הזמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר