חנות רהיטים במרכז - אינדור. צילום: קרן בכר
חנות רהיטים במרכז - אינדור. צילום: קרן בכר

חנות רהיטים במרכז: הכירו את Indoor

אם אתם מתכננים לרהט את הבית מחדש, כדאי שתחסכו לעצמכם את ליקוט הרהיטים מאינספור חנויות ברחבי העיר. ב- Indoor חנות הרהיטים המרהיבה בפתח תקוה, תוכלו למצוא שלל רהיטים במגוון סגנונות והכל תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 24.10.19 16:38

רהיטים ייחודיים לבית ולעסק בהזמנה אישית

אם החלטתם לרהט את הבית או העסק מחדש, לעולם אל תסתפקו במבחר מצומצם של רהיטים. כי למה להיות כמו כולם כשאפשר להיות ייחודיים ושונים? אולם התצוגה המרהיב של "Indoor", שנפרש על פני כ-1000 מטרים רבועים, מאפשר לכם ליהנות ממגוון עצום של רהיטים בסגנונות שונים, לשנות ולהתאים אותם בדיוק לטעמכם האישי ולסגנון הבית או העסק, או לייצר פריטים חדשים לחלוטין. כל פריט מעוצב בהזמנה אישית ומיוצר במפעל גדול בארץ שיגשים לכם כל חלום שרק תרצו.

אילו רהיטים תוכלו למצוא ב-"Indoor"?

סלונים מעוצבים, פינות אוכל, חדרי שינה, מזרנים, קומודות, שידות, מזנונים, כורסאות וכל מה שהבית שלכם זקוק לו. בנוסף, "Indoor" מציעה פתרונות לעסקים כמו מסעדות, בתי קפה, אולמות אירועים ומשרדים שלא מוכנים לוותר על ייחודיות, והיו רוצים לעצב ולהלביש את העסק בצורה קצת אחרת, כזו שלא רואים כל יום. בנוסף לריהוט שמיוצר בהזמנה אישית, ניתן להשלים את המראה עם פריטים ואקססוריז שיכניסו תחושה חמימה למקום – שטיחים, כריות נוי וחיפויי קיר בהתאמה לרהיטים הנבחרים.

אם בחרתם לרהט את חדר השינה למשל, אתם ממש לא צריכים להתרוצץ ממקום למקום. ב"Indoor" תוכלו ליהנות מסט מלא שכולל בסיס מיטה בעיצוב ייחודי, מזרנים מכל הסוגים, כריות ויסקו גמישות שמתאימות את עצמן לכל תנוחה, שידות לצד המיטה, ארונות וקומודות מיוחדות לאחסון פריטים. כמובן שקיימת הרמוניה מושלמת בין הרהיטים תוך התחשבות בסגנון הרצוי. אם זה קלאסי, מודרני, כפרי, רטרו, עתיק והרשימה עוד ארוכה.

לא חייבים להגיע עם איש מקצוע

בין אם אתם נעזרים באדריכל או במעצב פנים ובין אם לא, יש מי שיעזרו לכם בתהליך. קרן ויניב בכר, הבעלים של "Indoor", מגיעים עם ידע וניסיון רב. קרן היא המעצבת בחנות שתיצור עבורכם הדמיות מדויקות של הרהיטים הרצויים בכל צבע ושילוב שרק תרצו, על מנת שהתוצאה הסופית תענה על הרצונות שלכם ותתאים לסגנון העיצובי של הבית או העסק.
יניב, בעלה של קרן, מגיע מענף הריהוט והקמעונאות וזהו עיסוקו כבר למעלה מ-20 שנים. יניב חבר לשותף בעל מפעל נחשב, שמייצר את כל הרהיטים עבור לקוחות החנות, ומוציא לפועל את ההדמיות שהלקוחות יוצרים עם קרן בעת הרכישה, ככה שאין הפתעות. כל מה שאתם רואים לפני – זה בדיוק מה שתקבלו.

חשוב כמובן להגיע עם תוכנית מסודרת של הנכס, על מנת להבין מהן המידות הנדרשות וליצור עבורכם את התוצר המושלם והמתאים ביותר.

אז למה אתם מחכים? בואו לבקר בחנות וגלו עולם שלם של רהיטים ייחודים בעיצוב אישי.

כתובת החנות: בן ציון גלי 30, א.ת. סגולה, פתח תקוה
טלפון: 074-7368438
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם
קישור לאתר
שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 10:00-21:00
שישי: 09:30-14:00
מוצ"ש עד 23:00

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר