מכתב התלונה שהגיש מנדל
מכתב התלונה שהגיש מנדל

חשיפה: התלונה שהגיש יו"ר מכבי פתח תקוה נגד אוהדי הפועל

בהפועל פתח תקוה הופתעו לקבל היום זימון לבית הדין בעקבות קריאות גזעניות לעבר מוחמד סרסור בדרבי, למרות שעבר למעלה מחודש מאז המשחק. כעת מתברר כי אתמול הגיש סלע מנדל מכתב תלונה להתאחדות לכדורגל בנושא, שהוביל להעמדה לדין

פורסם בתאריך: 28.10.19 19:06

ביום רביעי תגיע הפועל פתח תקוה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שם תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות לעברו של מוחמד סרסור בדרבי לפני למעלה מחודש ובעקבות התפרעות אוהדים בתקרית עם שחקני ראשון לציון לפני המשחק ביום שישי. בעוד שבמועדון צפו כי יזומנו לבית הדין בעקבות התקרית האחרונה, ההעמדה לדין בעקבות אירועי הדרבי התקבלה בהפתעה גדולה. לידי "ספורט מלאבס" הגיעה הסיבה בגינה נפתחה בדיקה מחודשת בקשר לנושא – מכתב תלונה שהגיש אתמול (ראשון) יו"ר מכבי פתח תקוה סלע מנדל.

מנדל שלח את מכתבו לידי תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף. עו"ד רשף ציין כי התלונה שהגיש מנדל, יחד עם הדברים שכתב עו"ד נעם ליובין בהחלטתו בנוגע להרחקתם של מוחמד סרסור וברק לוי, לפיהם על הפועל לעמוד לדין בגין קריאות גזעניות, הובילו אותו לקבל את ההחלטה.

"אנוכי סלע מנדל מצהיר בזאת שנוכחתי במשחק הדרבי ושמעתי מיד עם שריקת הסיום של המשחק קריאות גזעניות, מחבל, מחבל, מהיציע המזרחי שהיה מאוכלס באוהדי הפועל פ"ת בלבד", כתב מנדל במכתבו לעו"ד רשף. "מוחמד סרסור, השחקן שלנו שהבקיע את השער השני לזכות מכבי פ"ת, עשה תנועה מגונה לעבר היציע המזרחי שממנו נשמעו הקריאות הגזעניות כלפיו. השופט מר אוראל גרינפלד רשם זאת בדוח השופט והשחקן הואשם בעבירה והורחק ל-2 משחקים בפועל. הדיין שדן את מוחמד סרסור המליץ בפסק הדין להעמיד לדין משמעתי את הפועל פ"ת בגין קריאות גזעניות. מן הדין ומן הצדק שתעמיד את הפועל פ"ת לדין משמתי כדי להילחם בתופעה מבישה זו".

התלונה שהגיש סלע מנדל

התלונה שהגיש סלע מנדל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר