אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

חודש אחרי הדרבי: הפועל פ"ת תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות נגד סרסור

למרות שקשר מכבי וברק לוי עמדו לדין לפני למעלה משבועיים וחצי על אירועי הדרבי, הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי הפועל תגיע לבית הדין של ההתאחדות בעקבות קריאות "מחבל" לעברו של סרסור. הקריאות לא הופיעו כלל בדוח השופט. הקבוצה תעמוד לדין גם בסעיף "התפרעות אוהדים" בעקבות המשחק מול ראשון לציון

פורסם בתאריך: 28.10.19 14:17

הפועל פתח תקוה תעמוד ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00 לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, בגין קריאות גזעניות לעברו של קשר מכבי פתח תקוה מוחמד סרסור, בדרבי הליגה שנערך בין הקבוצות לפני למעלה מחודש. ההעמדה לדין התקבלה בהפתעה במועדון, בשל הזמן הרב שעבר מאירוע ובשל כך שאותן קריאות לא הופיעו בדוח השופט אוראל גרינפלד. על פי גורמים בהפועל, ההחלטה הגיעה בעקבות תלונה שהגישה בימים האחרונים מכבי לתובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף.

בדיון הקודם בו ספגו סרסור וברק לוי הרחקה משני משחקים כל אחד, הביע תמיהה הדיין נעם ליובין על כך שהפועל לא עמדה לדין בגין קריאות "מחבל" לעברו של סרסור בדרבי, זאת לאחר שציין כי הן נשמעות היטב בסרטונים שהוצגו לפניו. בהמשך, המליצה המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל להעביר את הסרטונים לתובע ההתאחדות, שלאחר שצפה בסרטונים החליט להעמיד את הקבוצה לדין.

"ייאמר כי הדברים נשמעים באופן ברור בסרטון שצורף ונותר לתמוה כיצד לא עמדה הפועל פתח תקוה לדין בגין אותן קריאות", כתב עו"ד ליובין בהחלטתו. "טעיתי כשהגבתי איך שהגבתי", אמר סרסור בדיון. "קיללו אותי וצעקו לי מחבל, כמה אפשר לסבול? ואז לא השתלטתי על עצמי באותו רגע, הבנתי שזו טעות".

מאוחר יותר היום קיבל המועדון הודעה על כך שיעמוד לדין ביום רביעי גם בגין האירועים לפני המשחק ביום שישי האחרון מול ראשון לציון. סעיף האשמה – התפרעות אוהדים. כזכור, כארבעים דקות לפני המשחק החל עימות בין מספר אוהדי הפועל על כר הדשא לבין שחקני ראשון לציון, שכלל דחיפות הדדיות וקללות בין הצדדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    סרסור שקרן עלוב
    לתקשורת אמר שהוא בכלל לא מצטער והיה מתגרה שוב בקהל של הפועל.
    השוער ברק לוי תקף אותו בצדק אם זאת נקראת תקיפה בכלל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר