עורכי הדין תומר פרסלר ויצחק יונגר
עורכי הדין תומר פרסלר ויצחק יונגר

הכחולה הגישה ערעור לבית המשפט העליון בנוגע לשכרו של עו"ד יונגר

עמותת האוהדים מבקשת לבטל את החלטות בית המשפט המחוזי, לפיהן שכרו של המנהל המיוחד יעמוד על 415 אלף שקלים. "המקרה הנוכחי בעייתי מאוד ותוצאותיו קשות מאוד הן מבחינת הנושים והן מבחינת הכחולה", נכתב

פורסם בתאריך: 31.10.19 13:19

עמותת הכחולה הגישה השבוע לבית המשפט העליון ערעור בנוגע לשכר הטרחה של עו"ד יצחק יונגר, המנהל המיוחד של העמותה שהחזיקה בבעלות על המועדון. עמותת האוהדים, המחזיקה כיום בבעלות על הפועל, מבקשת מבית המשפט העליון, באמצעות עו"ד תומר פרסלר, לבטל את החלטת השופטת עירית וינברג נוטוביץ מבית המשפט המחוזי מרכז. בהחלטת של השופטת וינברג נוטוביץ, נקבע כי עו"ד יונגר יקבל שכר כולל 415,744 שקלים, מתוכם 351 אלף שקלים מכספי הכחולה.

הערעור המלא שהגישה הכחולה לבית המשפט העליון

בערעור בין 14 העמודים שהגיש עו"ד פרסלר לבית המשפט העליון, חזרה העמותה על טענותיה בנושא, כאשר ציינה שוב את הגרעון המשמעותי אותו ירשה, לטענתה, מתקופתו של עו"ד יונגר, בגובה 800 אלף שקלים. עוד טענו בכחולה, כי גילו שהמנהל המיוחד לא ביצע הפרשות סוציאליות לעובדי המועדון. "הכחולה נדהמה לגלות כי המנהל המיוחד לא ביצע הפרשות סוציאליות לחלק מעובדי המועדון – עובדים שכירים שהועסקו על ידי המנהל בתקופת הפירוק החל מאוגוסט 2018", נכתב בערעור.

עוד טענו בעמותה, כי לא ייתכן שעו"ד יונגר יבקש שכר טרחה גם עבור ניהול, גם עבור מימוש (אחוזים מתוך מכירת הקבוצה) וגם תוספת מאמץ מיוחד. "לדרישה אופורטוניסטית זו אין כל תקדים והיא אינה אלא תלושה מן המציאות ובלתי מבוססת ובעיקר מלמדת על אופורטוניזם בלתי נשפט ועל התעלמות מוחלטת לגרעון שנוצר בתקציב הקבוצה ובמחדלים שנגרמו לעיכוב בקבלת כספים מהעירייה, טוטו וגורמים אחרים".

לסיכום נכתב בערעור הכחולה: "המקרה הנוכחי הוא בעייתי ותוצאותיו קשות מאוד הן מבחינת הנושים והן מבחינת הכחולה, בעוד שהסך הכללי שייכנס "ברוטו" לקופה הוא מיליון שקלים וברור כי הנושים הבלתי מובטחים ימצאו חסרים מאוד הרי שהמנהל המיוחד מבקש לגזור לעצמו כבר עתה סכום "דימיוני". בנסיבות המקרה לא היה מקום לפסוק למנהל המיוחד שכר "משולש" לא כל שכן – בגין תוספת מאמץ ואם למרות האמור יראה לנכון בית המשפט הנכבד לפסוק למנהל המיוחד שכר טרחה בגין ניהול שהרי יש להפחית את שכר הטרחה באופן משמעותי ולפסוק את שכר הטרחה בגובה שכר המימוש בלבד. נוכח כל האמור לעיל, קל וחומר – משקלם המצטבר, מבוקש לבטל את ההחלטות, להורות לבית המשפט הנכבד קמא לבחון את טענותיה המשפטיות והעובדתיות של הכחולה לפני הכרעה בבקשת המנהל המיוחד לפסיקת שכר טרחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איתמר

    עמותה שאין לה בקופה כמה מאות אלפי שקלים וצריכים לרוץ לבגץ בכדי לקושש כמה שקלים
    אין לכם סיכוי לקדם את הקבוצה.
    היום לצערנו צריך כסף בכדי לקדם ולהחזיק קבוצה
    ואין לכם..
    כל הכותרות שיש על הקבוצה הם שליליות ..את מי לא רכשתם ומי מחברי העמותה עוזב..
    אתם לא מבינים שבעדי שיגיע מישהו רציני צריך ליצור שקט תעשייתי ללא כותרות של תלונות הכפשות כו'
    איזה מישהו רציני ירצה לגעת בקן הצרעות הזה ?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר