רועי אלרום וניב טל. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה
רועי אלרום וניב טל. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

חברים יקרים, נכשלתם בכל ההחלטות החשובות

עם 13 נקודות מ-33, כדורגל חלש ואוהדים שמאבדים אמון, אנשי הצוות המוביל של הפועל צריכים לקחת אחריות, להודות בטעויות, להודות שהם מיהרו לנהל לבד או עם חבריהם פעילי הכחולה, ולעשות כמה שיותר מהר ריסטארט

פורסם בתאריך: 4.11.19 22:06

אז מה היה לנו ואיך הגענו ל-13 נקודות מ-33 בחלק התחתון של הליגה הלאומית? יש לנו חברים ומתנדבים ופעילים בכחולה שעשו מהלך נהדר והעבירו את הקבוצה לבעלות האוהדים, הצילו אותה ממה שעברה במשך לא מעט שנים.

השלב הבא צריך היה להיות מינוי דירקטוריון משמעותי, ומינוי צוות מוביל מנוסה שיוביל את הקבוצה בשנה הראשונה והקריטית תחת עמותת האוהדים.

אבל היו שם בוועד המנהל ובצוות המוביל אנשים שחשבו שהם יקבלו את ההחלטות החשובות ויהיה בסדר. לא צריך דירקטוריון משמעותי שמעורב בהחלטות הקריטיות. דירקטוריון = חזון!.

ומה עוד? נמנה מנכ"ל לא מנוסה אבל הוא איש העמותה. נמנה מנהל ספורטיבי לא מנוסה, אבל הוא כבר שנתיים פעיל בעמותה. ומה נוסיף אליהם? מאמן מנוסה? לא ולא! אנחנו נמציא משהו חדש. אל כל הצוות הלא מנוסה נוסיף מאמן לא מנוסה. ויהיה בסדר.

# # #

כבר כתבתי באחד הפוסטים שהעליתי בפורום האוהדים: כדי לבנות סגל טוב ומאוזן צריך תקציב, שכל וקצת מזל. דבר אחד בטוח: לצוות הלא מנוסה של הפועל לא היה חסר רק כסף. היה חסר גם שכל בבניית הסגל. איך בונים סגל ללא שחקני קישור משמעותיים? איך אין בסגל מספיק שחקני 50-50? למה לא הביאו בלם במקום אבידור? מה, באמת חשבו שם שאפשר לשחק עם שני רם לוי בהרכב?

גבע מרקוס אמר שיש קבוצת וואטסאפ שדנה בענייני סגל שחקנים, רכש וכו' וכוללת את יו"ר הוועד המנהל, את המנכ"ל ו"שתי אושיות מקצועיות מהקבוצה". את האמת? לא סומך עליהם. אם אחרי הטעויות האיומות והנוראיות שנעשו בבניית הקישור בקיץ, הם בהמשך עוד שחקן כנף ועוד סוג של שחקן כנף, במקום להחתים קשר 50-50, אז אני מצטער לומר לכם אוהדים יקרים: אין על מי לסמוך.

אה, כמעט שכחתי, יש את עניין הסקאוטים. אני אשמח לדעת מי אלה הסקאוטים שעקבו אחר יוסף עוואדי, אחר בר ירוחם, אחר נפתלי בלאי ולא ראו למשל כמה כדורים בלאי מאבד באיזורים המסוכנים. בשביל מלשל הפועל הייתה צריכה את ויטלי גנון שלא משחק באף אחד מהתפקידגים בהם יש להפועל בעיה. כמו שאמרתי: כדי לבנות נכון את הסגל צריך לא רק כסף, אלא גם שכל ומזל. נקווה שבהמשך העונה יהיה להפועל יותר מזל.

# # #

חברים יקרים, אתם, שלקחתם על עצמכם את האחריות וקבלת ההחלטות המשמעותיות בקבוצה השנה, נכשלתם. במינויים לעמדות המשמעותיות, בכך שלא הענקתם משקל גדול יותר לדירקטוריון, בבניית הסגל. התוצאה: 13 נקודות מ-33, כדורגל בעייתי מאוד, ואוהדים שמאבדים אמון.

קחו אחריות, תודו בטעויות, תודו שמיהרתם לנהל לבד או עם חבריכם פעילי הכחולה, ותעשו כמה שיותר מהר ריסטארט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. כחול מודאג

    כל השרשרת המקצועית מהמאמן דרך מנהלי מיקצועי כישלון חרוץ

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר