הפועל מול בית"ר תל אביב בת ים
הפועל מול בית"ר תל אביב בת ים

הפועל פ"ת הפסידה 3:2 לבית"ר תל אביב ים, קריאות 'תתפטר' לנוסבאום

הכחולים חזרו מהפגרה עם משחק מתסכל, במהלכו השלימה מהפך, אך ספגה מהפך גם מהצד השני, למרות שהמקומיים סיימו את המשחק בעשרה שחקנים. נפתלי בלאי ועוז פרץ כבשו להפועל

פורסם בתאריך: 29.11.19 17:21

תחושות קשות ליוו היום (שישי) את כ-300 אוהדי הפועל פתח תקוה שהגיעו לנס ציונה וראו את הקבוצה שלהם רושמת הפסד 3:2 מסתכל מול בית"ר תל אביב בת ים. תחושת התסכול רק גברה עם כמות ההחמצות הגדולה, כרגיל, שרשמה הקבוצה ועם שערים נאיביים שספגה בצד השני. בדקות האחרונות של המשחק ולאחר סיומו ספג המאמן עמיר נוסבאום קריאות מהקהל שדרשו כי יתפטר מהקבוצה.

הפועל הגיעה למשחק בהרכב חסר, כאשר פרט לבר איבגי ויעקב אבבה הפצועים, גם החלוץ אמאדו סוקונה התלונן על כאבי גב ולא היה בסגל, כאשר יוסף עוודי פתח כמגן שמאלי ובן לוי כמגן ימני. חמש דקות בלבד עברו על השעון למן תחילת המשחק, עד לשער של המקומיים. כדור מאגף שמאל של תל אביב בת ים הגיע לעידו שחר שלא היה מכוסה וכבש בקלילות את ה-0:1.

מהשלב הזה התחילה שרשרת ההחמצות של הפועל, ששוב היה רשום עליה בעיקר עומר בוארון. עוז פרץ, המצטיין של הפועל במשחק, שלח לבוארון כדור נהדר בדקה השמינית, אך האחרון בעט ממצב נוח מעל השער. שש דקות נוספות עברו, ובוארון השתלט על כדור חוזר וממצב קורץ נעצר על ידי השער.

בדקה ה-28 הפועל השוותה. ויטלי גנון, ששוב לא הרשים, הגביה כדור קרן ולאחר עירובביה ברחבה הכדור הגיע לנפתלי בלאי, שבעט מקרוב את שער הבכורה שלו בליגה, 1:1. בדקה ה-32 עוד החמצה גדולה לבוארון. פרץ שוב הכניס לו כדור נהדר, החלוץ היה לבד מול השוער אך השתהה והשתהה עד שהכדור חולץ על ידי ההגנה.

עם תחילת המחצית השנייה הוחלף ברק לוי על ידי עדי נסה, לאחר שנפצע. המגמה מהמחצית הראשונה נמשכה גם בשנייה, בדקה ה-54 בוארון ממצב טוב שוב נעצר על ידי השוער, ובר ירוחם, כמעט מול שער ריק, בעט מעל המסגרת. בדקה ה-61 הפועל סוף סוף כבשה את השני. בר ירוחם עם כדור גדול לפרץ, שעבר נהדר את השוער וגילגל את ה-1:2. היתרון החזיק פחות מדקה, כאשר אמיר ברקוביץ' ניצל עוד רגע של ריפיון ברחבה וכבש בקלילות את ה-2:2.

בדקה ה-82 ביצע רן ואתורי עבירה קשה על עוז פרץ והורחק בכרטיס אדום, אך זה לא סייע להפועל, שהייתה לא טובה בדקות הסיום. בדקה ה-87 דור מוסקוביץ', שגדל במחלקת הנוער של הפועל ולא קיבל הזדמנויות בבוגרים, הבקיע מזווית קשה והימם את הקהל של הפועל. מיד לאחר השער, וכאמור גם בסיום, קראו חלק גדול מהאוהדים לנוסבאום לעזוב את תפקידו. בשבוע הבא תתארח הפועל אצל אחי נצרת.

הרכב: ברק לוי (47, עדי נסה), בן לוי, רם לוי, מתן גושה, יוסף עוודי, נפתלי בלאי, בר ירוחם, עמית מזרחי, ויטלי גנון (73, גל אסולין), עוז פרץ, עומר בוארון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקצב כזה צבירת הנקודות לא נגיע לפלאןף העליון צריך.לשנות להחליף כמה שחקנים בייחוד את המחמיצן בוארון כל משחק מחמיץ 2 או3 כמו המשחק היום צריך להביא חלוץ שמבקיע וגם בלם ההגנה נראת כזו מחוררת וגם להחליף את המאמן צר לי לפי עניות דעתי לא מתאים נקווה לטוב שבת שלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר