איציק כהן. צילום: זאב שטרן
איציק כהן. צילום: זאב שטרן

איציק כהן: "צופה משחק שקול מול כפר סבא, מה שחשוב זה שננצח"

הבלם, שהגיע בקיץ מהירוקים, בטוח כי מצפה לקבוצה שלו מפגש לא פשוט ביום שני. אנשי הקבוצה יגיעו היום שוב לבקרה התקציבית, גלנט טוען כי יתייחס לחוזה שהעבירה לו הכחולה בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 24.8.17 10:55

ביום שני תפגוש הפועל באצטדיון לויטה למשחק מסקרן את הפועל כפר סבא, שנראית מצוין בעידן יצחק שום ומגיעה אחרי ניצחון ליגה על הפועל רמת גן ושלושה נוספים בגביע הטוטו. מי שיפגוש את האקסית הוא הבלם הוותיק איציק כהן, שכזכור נשר אשתקד עם הירוקים לליגה הלאומית.

“פתחנו את העונה במשחק לא טוב שלנו, למרות שיש נסיבות מקלות כמו כך שזו הפעם הראשונה ששחקנים משחקים יחד. אני ורובי לבקוביץ’ עברנו רק יום קודם לכן בבקרה, אבל זה לא מעניין אף אחד”, אמר כהן. “ברור שמה שחשוב במשחק היה לקחת שלוש נקודות”.

בשני תפגוש את קבוצתך בעונה שעברה. איך התחושות?
“נשארו בכפר סבא שחקנים מצוינים כמו דושאן מאטוביץ’, סהר בראון, רז כהן, עומר פדידה, תומר לוי ובן ויצמן, שקודם להיות השוער הראשון. זו קבוצה מצוינת וגם קיבלתי חוות דעת טובה ממי שנמצא שם וראה אותה משחקת. נצטרך להגיע הרבה יותר מוכנים מאשר במשחק מול קטמון, כי אחרת אנחנו עלולים להיענש”.

כפר סבא עברה קיץ קשה עם חילופי בעלים אבל עד עכשיו נראית מצוין.
“נכון. למרות שתקציב השחקנים שלהם נראה לא גבוה, הם הצליחו להשאיר שישה שחקנים משמעותיים שציינתי, והם מהווים חלק משמעותי מהקבוצה. כמובן שכולם שחקני ליגת העל ומעל הרמה של הלאומית. לי היה ברור שכפר סבא תעשה פתיחת עונה טובה. עבדתי גם עם מסאי דגו בעונה שעברה, הוא מאמן סופר מוכשר ורואים את טביעת האצבע שלו. באשר להפועל, אני מקווה שנעבוד השבוע על מה שחסר ונתקן את מה שצריך. כמובן שחשוב מאוד להעביר את כל השחקנים בבקרה כי היו חסרים לנו הרבה שחקנים משמעותיים. אני צופה משחק שקול ומקווה מאוד שננצח”.

אפרופו הבקרה התקציבית, במהלך היום (חמישי) יגיעו אנשים הפועל פעם נוספת למשרדי הבקרה, בניסיון לגשר על הפערים ולהעביר לפחות חלק מהשחקנים החסרים לקראת המשחק מול הירוקים. בכל הנוגע לחוזה ששלחה הכחולה לידיו של גלנט, הבעלים טוען כי יעסוק בנושא בשבוע הבא, מכיוון שעורך דינו נמצא כעת בחו"ל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר