הפועל מול עפולה
הפועל מול עפולה

נקודת שפל: הפועל פתח תקוה סיימה ב-1:1 מול עפולה

הכחולים הוכיחו כי תצוגת הנפל בגביע לא הייתה מקרית והצליחו לחלץ נקודה בזכות שער של אמאדו סוקונה בדקה ה-83. מתן גושה נפצע בראשו ופונה לבית החולים

פורסם בתאריך: 23.12.19 21:53

הפועל פתח תקוה המשיכה הערב (שני) את היכולת הקטסטרופלית ממשחק הגביע וניצלה בנס מהפסד לאחר תיקו מאכזב 1:1 מול נועלת הטבלה הפועל עפולה – עבורה הייתה זו נקודת חוץ ראשונה העונה. כ-400 אוהדי הפועל בלבד הגיעו למשחק, הכמות הנמוכה ביותר העונה.

אם לא די בכך, התנגשות ראשים קשה בין מתן גושה לברק לוי הובילה לזעזוע מוח של הבלם. גושה, שספג חבטה רצינית בראשו, התקשה להגיב ולאחר דקות ארוכות של טיפול הועבר לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו לבית חולים. בדקה ה-90 נפל גם לוי אל הדשא ונזקק לטיפול, אך המשיך לשחק בקושי עד שריקת הסיום.

גושה מפונה לבית החולים

גושה מפונה לבית החולים

והיה גם משחק, שהיה רע מאוד מבחינת הפועל. האירוע היחיד במחצית הראשונה היה מבצע אישי של ג'ייק רוזנסקי בדקה ה-36, אבל ברק לוי הציל שער בטוח. עפולה עלתה ליתרון בדקה ה-60, כשכדור רוחב משמאל פגע ביעקב אבבה וחדר לשערו הוא, 0:1 שהוביל מידית לקריאות הקבועות "תתפטר" למאמן עמיר נוסבאום.

למזלה של הפועל, שבעטה לראשונה למסגרת בדקה ה-80, אמאדו סוקונה השווה שלוש דקות לאחר מכן בבעיטה חדה לפינה, 1:1 שרחוק מלהרגיע את הקהל העצבני, שליווה את השחקנים לחדרי ההלבשה בשריקות בוז צורמות.

סוקונה חוגג את השער

סוקונה חוגג את השער

הרכב: ברק לוי, בן לוי, מתן גושה (נפתלי בלאי, 53), יעקב אבבה, בר איבגי, רם לוי, עמית מזרחי (ויטלי גנון, 66), בר ירוחם, עומר בוארון (גל אסולין, 73), עוז פרץ, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גו

    כנראה שצריך להפרד מה אמן ועוד כמה שחקנים גם ככה כל הקבוצה מתאימה לליגה א וחשבו לעלות לליגה העל אחת מהקבוצות הכי חלשות שהיו לפתח תקוה צריכים להלחם להשאר בליגה ולא שידרו לליגה יותר נמוכה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר