שחקני הפועל חוגגים את התיקו בסיום
שחקני הפועל חוגגים את התיקו בסיום

פרץ רגשות: 4:4 מטורף להפועל פ"ת מול רמת השרון

מזג האוויר הסוער דווקא נרגע לקראת המשחק אבל התחלף בסערה על כר הדשא, במסגרתה הוכיחו הכחולים הרבה אופי עם שלושה שערים בשמונה הדקות האחרונות. אבבה כבש שער לכל צד, אמאדו סוקונה, נפתלי בלאי ועוז פרץ בדקה ה-95 קבעו שיוויון דרמטי

פורסם בתאריך: 27.12.19 17:14

הפועל פתח תקוה הייתה שותפה היום (שישי) למשחק דרמטי מאין כמוהו וחתומה על קאמבק ענק כשפיגרה 4:1 עד הדקה ה-81, אבל חזרה ל-4:4 מדהים מול רמת השרון,המנוגד לכל הביקורות על חוסר האופי של הקבוצה העונה. עוז פרץ, השחקן הנמוך במגרש, נגח את שער השוויון חמש דקות בתוספת הזמן והציל להפועל נקודה שאיש מאוהדיה לא דמיין שתזכה בה. זה לא מנקה כמובן את מרכז ההגנה החלש להחריד, שקרס פעם אחר פעם בדרך לשערים קלים, קלים מדי.

אקס הפועל, רוי רונן, במשחק נהדר, הגביה בדקה בתשיעית מ-30 מ' אלכסונית ויעקב אבבה, שנלחץ על ידי שמעון אבוחצירה, אמנם הקדים אותו אבל נגח לכיוון הלא נכון והכדור חדר לשערו הוא, 0:1 ושער עצמי שני של אבבה תוך חמישה ימים. דקה אחר כך שלח בן רייכרט עומק על 30 מ' בין שחקני ההגנה של הפועל, ועומאר באבו הקפיץ בקלילות מעל ברק לוי, 0:2. בדקה ה-14 חזרה הפועל לאחר שבר ירוחם פרץ מימין והעביר רוחב. הפעם אבבה היה במקום הנכון והקשית פנימה שער מצמק, 2:1.

רם לוי ואמאדו סוקונה קיבלו הזדמנויות להשוות, אבל הראשון נגח מקרוב החוצה והשני בעט ברשלנות לגופו של סהר חסון. משכשלה, נענשה על ידי רונן בדקה ה-36. פריצה שלו משמאל הובילה לדאבל פס דווקא עם מתן גושה, ומשם הקיצוני טייל ברחבה ועבר גם את השוער לפני שהרים את הרשת, 1:3 בהפסקה.

רונן המשיך בחגיגה הפרטית גם במחצית השנייה ובדקה ה-66 חטף לאבבה ויצא למבצע באגף ימין, במהלכו השכיב את רם לוי והניח ברכות לבאבו, שהשלים צמד מול שער חשוף, 1:4.

כמאה אוהדי הפועל שהגיעו היום לרמת השרון היו בטוחים שהקבוצה שלהם כבר מתפרקת, אך היא התעוררה כאמור בשלב מאוחר. שמונה דקות לסיום עצר יוגב לרמן את סוקונה בדרך לשער והורחק באדום. החלוץ עצמו צימק בכדור חופשי נהדר מ-18 מ'. ארבע דקות חלפו עד הטיל היפה כשלעצמו מ-25 מ' של נפתלי בלאי, שחסון הדף לתוך שערו, 4:3. כשכולם חשבו שהפועל בסך הכל שינתה טייטל מתבוסה להפסד בכבוד, הגיע פרץ שחילק את הנקודות ברגע האחרון ונתן את האות לקצת חיוכים בצד הכחול.

הרכב: ברק לוי, בן לוי, יעקב אבבה, מתן גושה (46, עמית מזרחי), בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי, בר ירוחם (עומר בוארון, 59), ויטלי גנון (גל אסולין, 69), עוז פרץ, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לירוי

    לא הבנתי
    התיקו הזה הוא הישג?
    נוסבאום תתפטר וקח איתך את עוודי ועומר בוארון ובר ירוחם ובר איבגי וסוקונה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר