שחקני הפועל חוגגים בסיום
שחקני הפועל חוגגים בסיום

מלכת האופי: צמד של עוז פרץ סידר 1:2 להפועל פ"ת על אשקלון (וידאו)

בדיוק כמו בשבוע שעבר, גם היום היה נראה שהכחולים נראים בדרך להפסד, אך צמד של עוז פרץ (בצליעה) סידר מהפך ושלוש נקודות חשובות

פורסם בתאריך: 3.1.20 17:17

הפועל פתח תקוה הייתה רחוקה להרשים היום (שישי) מול אשקלון, אבל חזרה פעם נוספת מפיגור בדרך למהפך גדול וניצחון 1:2 על הפועל אשקלון. כוכב המשחק היה ללא ספק החלוץ עוז פרץ, שסחב רגל אבל המשיך לשחק ותרם יבול מרשים של צמד מנצח פלוס סחיטת פנדל שסידרו לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. פרץ, השחקן המצטיין של הפועל בשבועות האחרונים, כבר עם תשעה שערי ליגה העונה.

האירוע המשמעותי היחיד במחצית הראשונה היה מתיחת המפשעה של אמאדו סוקונה, שהוחלף בהפסקה על ידי גל אסולין. עוד לפני כן, יכולת חלשה של ההגנה ובעיקר של יעקב אבבה כמעט וסידרה שער לאורחים, שלא היה מדויקים.

בדקה ה-60 מאבק ברחבה בין מתן גושה ליגיל אוחנה הסתיים בצלילה של האחרון, אבל השופט דקל צינו הורה על פנדל. ציון צמח בעט חלש ימינה, ברק לוי נגע בכדור אבל לא מנע את כניסתו לרשת, 0:1 לאשקלון.

הקהל של הפועל שב לדרוש את ראשו של עמיר נוסבאום, אבל קיבל מיד מופע מבית פרץ. בדקה ה-82 הוא נתפס ברחבה על ידי יהודה אדרי ודייק בפנדל, 1:1. פרץ המשיך כאמור לסחוב רגל וסבל כאבים, אבל המשיך לשחק וארבע דקות לסיום נהנה מבישול של אסולין לפני ששלח שטוח מ-16 מ' לפינה, 1:2 להפועל. רק לאחר מכן הוחלף הכובש במוחמד אגברייה, שעזר לשמור על שלוש הנקודות. שי חדד המתוסכל הורחק משורות אשקלון לאחר שריקת הסיום.

עוז פרץ צולע לכיוון הקהל אחרי השער השני

עוז פרץ צולע לכיוון הקהל אחרי השער השני

הרכב: ברק לוי, בן לוי, מתן גושה (ויטלי גנון, 66), יעקב אבבה, בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי, עמית מזרחי, בר ירוחם, עוז פרץ (מוחמד אגברייה, 89), אמאדו סוקונה (גל אסולין, 46).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר