דירות בראש העין
דירות בראש העין. (Shutterstock) צילום: MIND AND I

דירות בראש העין: שנת 2020 – מה צפוי בשוק הנדל"ן המקומי?

יוסי חיים, בעלי משרד תיווך "אפיקי נדל"ן" בראש העין, מספר על שוק הדיור בראש העין ומה צפוי לנו בשנת 2020

פורסם בתאריך: 22.1.20 13:52

"שוק הדירות בראש העין גדל בקצב מהיר. השנה הקרובה תאופיין בהמשך פיתוח השכונה החדשה 'פסגות אפק', עם צפי לכניסה והתאכלסות של עוד כ- 2000 משפחות והתחלת בניה של 1500 דירות חדשות נוספות". אומר יוסי חיים. "ראש העין צפויה להכפיל את מספר התושבים שלה עם אוכלוסיה חדשה המגיעה מכל אזור המרכז. בכירים בעולם הנדל"ן מעריכים כי העיר תמצב את מקומה, בשנים הקרובות, כאחת מהערים המתפתחות באזור המרכז".

מה מתוכנן בשכונת פסגות אפק?

"בשכונה החדשה, פסגות אפק, יש כיום עתודות קרקע ל 15,000 יחידות דיור. 6000 משפחות כבר אוכלסו וצפוי אכלוס של 1000 משפחות נוספות השנה. בנוסף, מתוכננים אזורי תעסוקה ומסחר בהיקפים גדולים לטובת התושבים. השנה צפוי להיפתח המרכז המסחרי הראשון בשכונה, על שטח עצום של כעשרים אלף מטרים ומתחם שלם של עסקים. תיפתח בשנים הקרובות בריכה עירונית ומתחם 'לב הארץ' – קניון ומשרדי עסקים. השכונה צופה לנוף הפתוח, גובלת בשטחים פתוחים ומספקת איכות חיים מצוינת לתושביה. באוקטובר 2020, יחנך פארק 'מגדל צדק' שהוא פארק עצום, ארצי, עירוני ומחוזי כאחד, המשתרע על שטח של כ 1700 דונם, ויכלול שפע של פעילויות בטבע, ספורט אתגרי, קמפינג, מסלולי הליכה ואופניים, מתקני כושר, שעשועים ועשרות אטרקציות מיוחדות ומהנות. כיום יש את פרויקט מחיר למשתכן בשכונה, והצפי הוא שבקרוב כ- 20% מכמות היחידות יוצעו למכירה בשוק החופשי".

מה צפוי מבחינת הנדל"ן בעיר כולה?

"כל ראש העין כולה משתדרגת עם יותר אפשרויות תעסוקה בעיר, מרכזים מסחריים חדשים, תשתיות חדשות ומתקדמות, ואנו מעריכים כי ככל שישקעו ענני האבק של הבניה החדשה, כך מחירי הנדל"ן יעלו ולכן זה הזמן הטוב ביותר להתעניין ולרכוש דירות בעיר – המחירים כיום מאוד אטרקטיביים".

כיצד משרדכם פועל ומתכונן להאצה ולפיתוח בעיר?

"משרד אפיקי נדל"ן מתאים את עצמו לפיתוח המואץ בעיר מחד, אך שומר על יציבות ועקביות מאידך. צברנו מוניטין ושם טוב בזכות המון עסקאות מוצלחות שרשמנו ומאות לקוחות מרוצים. המומחיות שלנו היא בחיבור אנשים לנכסים ונכסים לאנשים בחוכמה, בחיוך ובסובלנות רבה ואנו פועלים תמיד במטרה להציב את הלקוחות שלנו במרכז העניין ולוודא כי העסקה תהיה מוצלחת בהתאמה אישית ולשביעות רצונם המלאה של כל הצדדים".

משרד תיווך אפיקי נדל"ן
כתובת המשרד: שד’ שלמה המלך 2, ראש העין
טלפון: 054-3107444

קישור לאתר 

יוסי חיים. צילום:יוסי סודרי.

יוסי חיים. צילום:יוסי סודרי.

צילום:יוסי סודרי.

גדנית ידיד אל. צילום:יוסי סודרי.


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מלכה

    פסגות אפק רובע פרס נובל הכי טוב…………… יש הכל במרחק הליכה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר