צרכנות
צילומים אלונה להב, טל אזולאי, סטודיו אסם, סטודיו שטראוס, יח"צ חו"ל

טסט ראשון: מזל טלבי לוי בודקת עבורכם מוצרים חדשים

אח, איזה חורף: קטניות מזינות, מלקי במהדורה חורפית ומנה חמה ליום קר

פורסם בתאריך: 23.1.20 10:37

נודלס אטריות חיטה. צילום יח"צ מאסטר שף

המותג הקולינרי "מאסטר שף" מרחיב את ההתמחות במטבח האסיאתי ומשיק נודלס-אטריות חיטה להקפצה. האריזות מחולקות לחמש חבילות נפרדות של מנה אישית. בשורה התחתונה "איך לא חשבו על זה קודם".

מחיר: 8.90 שקלים

Oral-B 3D White Luxe Perfection Whitening. צילום יח"צ חו"ל

Oral-B משיקה את ערכת הלבנה בשני שלבים: הראשון צחצוח במשחת שיניים להלבנה ושלב 2 הוא צחצוח במאיץ הלבנה חדש וייחודי לשיפור ושימור לובן השיניים. בשורה התחתונה "השיניים באמת לבנות".

מחיר לערכה: 59.90 שקלים.

סדרת הקטניות לחורף. צילום "מיה תעשיות מזון"

בימים גשומים אלה, חברת 'מיה תעשיות מזון' מציעה סדרת קטניות מזינה הכוללת גריסי פנינה, חומוס, אפונה, שעועית מש, גריסים ועוד. בשורה התחתונה "מקור טוב לחלבונים, ויטמינים ומינרלים".

מחיר: 4.90-11.90 שקלים

מילקי. צילום סטודיו שטראוס

הושקה סדרת מוצרים חדשים של מחלבת שטראוס ויטבתה בהם שוקו ספלנדיד, שוקו מריר שפונה לקהל הבוגר; אקטימל פרוביוטי מועשר בוויטמין C בטעם אננס; מהדורת חורף חגיגית של מילקי רובי ובלונדי וגמדים ארוחת בוקר עם שיבולת שועל. בשורה התחתונה "מגוון וטעים".

מחיר: 3.50-20.90 שקלים

מנה חמה. צילום סטודיו אסם

אסם השיקה מחדש את מהדורות מנה חמה פסטה מוקרמת בשני טעמים: פסטה פטריות מוקרמת ופסטה עגבניות מוקרמת. בשורה התחתונה "המנה החמה המוכרת והטעימה".

מחיר: 4.00-8.20 שקלים

כיף מרכך למניעת קשקשים. צילום טל אזולאי

מותג הרחצה "כיף" השיק בימים אלה את CLEAR YOUR MIND שמפו ומרכך חדשים למניעת קשקשים, מועשרים בשמן עץ התה ואסאי. בשורה התחתונה "עשיר בנוגדי חמצון וויטמין C".

מחיר: 10 שקלים.

משחקי קופסא ללימוד אנגלית קאטס אנ'בוקס. צילום אלונה להב

סיגל כהן סקאלי, פיתחה משחקי קופסא באנגלית תחת המותג CATS&BOXES. בסדרה משחק זיכרון אותיות ABC – לשינון ולמידה ומשחק רביעיות המסייע להטמיע את צלילי השפה ולשפר את יכולת הקריאה. ניתן לרכוש באתר www.catsandboxes.co.il. בשורה התחתונה "גם זמן איכות משפחתי".

מחיר: 57-79 שקלים

פלורויטל. צילום יח"צ

חברת MORAZ, המשווקת את מוצרי חברת GRAMSE, משיקה את תוספי התזונה פלורדיקס ופלורויטל המשלימים את הברזל החסר בשילוב ייחודי ומקיף של צמחי מרפא, פירות, ויטמיני B, ויטמין C, שמרים ודבש. בשורה התחתונה "במקרה של מחלה להתייעץ עם רופא".

מחיר: 114 שקלים

במבה ביס. צילום סטודיו אסם

אסם השיקה חטיפים חדשים במהדורות מיוחדות: במבה ביס המיועדת לחובבי הבמבה בכל הגילאים, ביסלי ואח של ביסלי עם סדרת טעמים מכל העולם: ביסלי Mexico טאקו לוקו, אח של ביסלי Japan ווסאבי קאוואי, ואח של ביסלי פאד תאי קוואסן בסגנון תאילנדי. בשורה התחתונה "טעים להתחדש".

מחיר: 4.50-5.50 שקלים

דיאודורנט ספריי של ג'ילט. צילום: יח"צ חו"ל

דאודורנט הספריי של ג'ילט חוזר לישראל עם פורמולה להגנה בפני ריח וזיעה עד 48 שעות, ללא אלכוהול ולא משאיר סימנים על הבגדים. בשורה התחתונה "הרגשה נעימה על הגוף".

מחיר: 21.90 שקלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר