אוכל מוכן בראש העין - אוורסט. באדיבות אוורסט
אוכל מוכן בראש העין - אוורסט. באדיבות אוורסט

קייטרינג בראש העין: המקום שאתם חייבים להכיר

שוב נתקעתם בלי ארוחת צהריים ובא לכם משהו טעים, מנחם וביתי? הכירו את אוורסט - שירות קייטרינג בראש העין שישאיר אתכם שבעים, מרוצים ועם טעם של עוד

פורסם בתאריך: 23.1.20 13:55

לתפריט ולאוכל שיוגש באירוע תהיה השפעה על האווירה בו. לכן חשוב לבחור בחברת קייטרינג מקצועית ובעלת מוניטין. "בקייטרינג שלנו אנחנו מציעים תפריט עשיר גלאט כשר כשהכשרות היא בד"ץ יורה דיעה בפיקוחו של הרב מחפוד. שירותי הקייטרינג מוצעים לאירועים של עד 500 איש. ההמלצה שלנו היא לתאם כשבוע מראש את ההזמנה" אומר רמי עובדיה, הבעלים של קייטרינג אוורסט בראש העין.

באדיבות אוורסט

באדיבות אוורסט

אוורסט הינו אולם אירועים שהוקם בשנת 2009 בראש העין על ידי רמי עובדיה. במטרה להעניק לקהל הלקוחות עוד מחוויית האירוח שמוצעת באולם האירועים, החלו להציע לקהל הרחב גם שירותי קייטרינג לאירועים. "גילינו שהרבה מהחוגגים באולם אהבו את האוכל הטעים, היחס האישי וסטנדרט השירות הגבוה. כדי להעניק להם חוויה דומה החלטתי להציע שירותי קייטרינג".

על התפריט מנצח השף נאור כהן והכשרות היא בד"ץ יורה דיעה בפיקוחו של הרב מחפוד. התפריט העשיר בקייטרינג אוורסט כולל מבחר סלטים עשיר, מרקים, מנות בשר, עוף ודגים וגם אופציות צמחוניות וטבעוניות ברוח התקופה. במסגרת שירותי הקייטרינג מוצעים סלטים דוגמת סלט כרוב, סלט גזר, סלט סלק, סלטי חצילים מסוגים שונים, סלט טבולה, מטבוחה, סלט סלק, סלט תפוחי אדמה וסלט ביצים. לתוספות מוצעים אורז מסוגים שונים, ירקות מבושלים, תפוחי אדמה בתנור, קוסקוס ביתי אמיתי ובורגול. בין השאר מוצעים עופות בגריל, רוסטביף, קציצות בקר ועוף ודגים מסוגים שונים בהם אמנון, נסיכת הנילוס וסלמון שמתובלים בסגנונות שונים. בגזרת מאכלי העדות מוצעות מנות מהמטבח המרוקאי והטוניסאי בהן מפרום, חריימה, טנזיה וממולאים שונים.

באדיבות אוורסט

באדיבות אוורסט

נראה שבקייטרינג אוורסט חשבו עבורכם על הכל. תכנון התפריט לאירוע יבטיח שהוא יצליח ואתם תקטפו את המחמאות "אוכל טעים, ביתי ואיכותי הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של אירוע חשוב. לכן אנחנו בקייטרינג מקפידים תמיד להעניק ללקוחותינו אוכל טעים, טרי ומגוון. כל זאת תוך הקשבה, מתן יחס אישי ושירות מקצועי" אומר עובדיה.

אוורסט, קייטרינג בראש העין
כתובת: המרץ 13, ראש העין
טלפון: 053-9345200
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק 
(בתיאום מראש בלבד)


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר