עובדיה דרוויש. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
עובדיה דרוויש. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

המגן הימני עובדיה דרוויש במשא ומתן עם הפועל פתח תקוה

בהפועל מנסים להגיע להבנות עם קבוצתו של המגן, הפועל רמת גן, בכדי שימלא את מקומו של יוסף עוודי ששוחרר. דרוויש רשם 24 משחקים העונה בכל המסגרות, 14 מהם בהרכב

פורסם בתאריך: 29.1.20 16:32

בהפועל פתח תקוה ממשיכים בניסיונות להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר, לאחר שחרורם של אמאדו סוקונה, ויטלי גנון ויוסף עוודי. אחרי שאתמול (רביעי) חתמו בקבוצה החלוץ בנג'מין קוקו והקשר דניאל שוורצבוים, מנהלים במועדון משא ומתן עם המגן הימני עובדיה דרוויש מהפועל רמת גן, במטרה שימלא את מקומו של עוודי שעבר להפועל אדומים אשדוד מליגה א'. בהפועל הגיעו לסיכום עם השחקן על תנאי חוזהו, אך מחכים לשחרורו מהאורדונים.

בשבועות האחרונים תפס את עמדת המגן הימני בן לוי, שיכול לשחק גם בכנף. דרוויש בן ה-21 רשם 24 הופעות העונה במדי הפועל רמת גן, מתוכן 14 בהרכב ו-10 כמחליף. כבש שער אחד העונה, במחזור השני של העונה מול אום אל פאחם. המגן הימני שיחק בקבוצת הנוער של הפועל רמת גן ובעונת 2016/17 הוקפץ לקבוצת הבוגרים במדיה פתח בהרכב חמש פעמים.

גם בעונה לאחר מכן שיחק במקביל בקבוצות הבוגרים והנוער של המועדון ובעונה שעברה הושאל להכח עמידר רמת גן מליגה א', במדיה שימש כמגן הימני הפותח. בקיץ חזר לרמת גן אך מעמדו נפגע לאחר הגעתו של המגן ינון אליהו, שהיה מבוקש בהפועל לפני מספר חודשים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר