הפועל מול כפר קאסם
הפועל מול כפר קאסם

מתקרבים לתחתית: הפועל פתח תקוה הפסידה 2:1 לכפר קאסם

השבוע הקטסטרופלי של הכחולים נמשך עם תצוגה חלשה נוספת באצטדיון הביתי. ירדן כהן כבש צמד לאורחים, עומר בוארון השווה זמנית. בנג'מין קוקו ודניאל שוורצבוים ערכו בכורה

פורסם בתאריך: 31.1.20 17:12

ההתדרדרות של הפועל פתח תקוה, שהחלה בתחילת השבוע בדרבי, נמשכה היום (שישי) במשחק בלהות ביתי מול מ.ס כפר קאסם. הקבוצה של האקס תומר קשטן, ניצלה חולשה בלתי נסבלת במרכז ההגנה הכחולה בדרך לניצחון 1:2.

שחקני הרכש בנג'מין קוקו ודניאל שוורצבוים ערכו בכורה בהרכב. הראשון, שקיבל את החולצה מספר 10 של אמאדו סוקונה, התכבד בבישול והציג יכולת סבירה, למרות שלא הרבה לסכן את השער.

עוד שחקן שירצה לשכוח את המשחק הוא הקפטן רם לוי, במשחק חלש ששיאו בהכשלה מיותרת שהובילה לפנדל ונגיחה לכיוון הלא נכון שרק בסיוע המשקוף לא הפכה לשער עצמי. בן לוי, שידע ימים יפים הרבה יותר בצד ימין, גרם למספר אוהדים ביציע להתגעגע ליוסף עוודי.

בדקה ה-14 הכשיל כאמור רם לוי בפינת הרחבה את אחמד דראושה וירדן כהן דייק מהנקודה הלבנה, 0:1 כפר קאסם. דקה אחר כך עדן שרם כמעט הכפיל, אבל מתוך רחבת החמש נגח לידיו של ברק לוי. מנגד, הפועל ניסתה לראשונה בדקה ה-18, אבל עומר בוארון בעט ליד הקורה. שבע דקות אחר כך (25) מהלך זהה הוביל לשוויון. בר איבגי פרץ משמאל ומצא את קוקו, שרשם בישול בהופעת הבכורה והוריד לבוארון, שמ-18 מ' בעט שטוח לקורה ופנימה, 1:1.

כפר קאסם המשיכה לנצל את החולשה של בלמי הפועל גם במחצית השנייה, ובדקה ה-61 ההפקרות ברחבה אפשרה לדראושה לטייל ברחבה וירדן כהן סיים בבעיטה אלכסונית לפינה הרחוקה והשלים צמד, 1:2. בהמשך, ההזדמנויות להציל נקודה הגיעו מצדו של קוקו. הבעיטה הראשונה שלו לשער הגיעה בדקה ה-69, אבל אקס כחול נוסף, צליל חתוכה, התעופף והדף.

בדקה ה-90 נגח החלוץ הניגרי ממצב נוח מעל השער, ובדרך קבע שקשטן יחגוג שלוש נקודות על חשבונו של עמיר נוסבאום, שבתוספת הזמן ספג שוב קריאות "תתפטר" מיושבי היציע. בזמן שההנהלה מטפחת ציפיות שווא ומדברת על הפלייאוף העליון, מוטב שאנשיה יביטו בחשש למטה וימנעו מתסבוכת מיותרת בחלק התחתון.

הרכב: ברק לוי, בן לוי, רם לוי, יעקב אבבה, בר איבגי, נפתלי בלאי (בר ירוחם, 55), דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (גל אסולין, 64), עומר בוארון, עוז פרץ, בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בר

    ההגנה שסגה הכי הרבה בליגה חוץ מבני לוד
    צריך להביא את אלי מחפוד ועוד 2 שחקני חיזוק דחוף.
    כל הקבוצות בפלי אוף עליון פשוט טובות מהפועל

  2. אבי גוילי

    איזה מסכנים האהודים. ממש בושה אפשר להפסיד אבל יכולת של ליגה ג .איזה בושה . אני אהוד כבר יותר מ55 שנה ולא ראית שחקנים אדישים ולא איכפתית.אני בשנה הבא לא ימשך לשלם לכחולה זה לא מה שקותי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר