גנים פרטיים בפתח תקוה. shutterstock By Sharomka)
גנים פרטיים בפתח תקוה. shutterstock By Sharomka)

גן פרטי בפתח תקוה: הבית של תיתי בנווה עוז

פורסם בתאריך: 2.2.20 20:57

גן שהוא בית: הבית של תיתי

כבת למשפחה שהטיפול באחרים הוא חלק מהותי מחייה, הבינה שמרית רוט כבר בגיל צעיר שהיא תמשיך את מסורת אמה ותנהל גן ילדים משלה. היום, כבעלים של מקום פרטי ומצליח משלה, היא לוקחת את כל הידע שצברה בעשרות שנות עבודה והופכת את הבית של תיתי לאחד מהגנים המומלצים בעיר

הבחירה בגן הנכון עבור ילדיכם היא לרוב קשה וריבוי האפשרויות עלול להרתיע, אבל מה היה קורה אם הייתם שומעים על גן אחד בפתח תקוה שכולם מתאהבים בו ובצוות שלו ממבט ראשון? ושהמנהלת מקדישה תשומת לב כה רבה להורים, שאפילו הם שוכחים בבוקר שהגיע הזמן לצאת לעבודה? אז יש גן כזה וקוראים לו הבית של תיתי בנווה עוז, ברחוב האביב 6 בפתח תקוה.

מי שמנהלת את הגן היא שמרית רוט שמאחוריה 25 שנות ניסיון בתחום חינוך ילדים. כבת לאם שניהלה שנים ארוכות מעון בויצ"ו והפעילה בעבר גנים, החליטה רוט שאין דבר טבעי יותר מלהמשיך את המסורת המשפחתית.

אבל בסיפור המרגש שלה לא היתה מעורבת רק מסורת. בעצם הפעלת הגן מגשימה רוט את הצוואה של סבתה שרה, שגרה בעבר עם סבה חיים, במקום שבו עכשיו צוחקים ילדים. סבתא שרה ביקשה לפני מותה שהבית יהיה מלא בילדים ובשמחה אחרי שתלך לעולמה. וכך אכן היה.

"בכל יום שאני מגיעה לגן אני מבהירה גם לעובדות שלי שלא מדובר בעבודה, מדובר בשליחות", מדגישה רוט. "אני מרגישה בכל רמ"ח איבריי את התפקיד החשוב שבחרתי לעצמי. השאיפה שלי היא שהגן יהיה בית לילדים, להורים ולצוות. הצוות הוא כמו משפחה עם השפעה ישירה על הילדים. כשהגן הוא בית שיש בו הרמוניה וזרימה אז השמיים הם הגבול".

וכדי להפוך את המקום לבית הפכה אמא של רוט למבשלת בגן, והדודה, שגם לה עבר עשיר של 55 שנה כגננת, לאיש צוות שמסייע במידת הצורך.

"אני מושבניקית ויש בכך יתרון", מדגישה רוט את הדבר שמייחד את הגן שלה מאחרים. "אנחנו נוטעים בט"ו בשבט, בחורף יוצאים עם ההורים לטיולים. בכלל אנחנו עובדים הרבה על גיבוש עם ההורים ועם הסבא והסבתא. אחת לחודש אנחנו מארחים סבא וסבתא שבאים להקריא סיפורים ולקחת חלק בהפעלות עם הילדים. עוד דבר שמבדיל אותנו הוא שאין לנו הרבה סייעות. רוב העובדות שלי הן גננות מוסמכות שעובדות על פי שיטת אדלר, עם תואר ראשון".

גן פרטי בפתח תקוה: הגן של תיתי. צילום באדיבות הלקוח

גן פרטי בפתח תקוה: הגן של תיתי. צילום באדיבות הלקוח

ואיזה ערך מוסף זה נותן לדעתך לגן?

"זה מאפשר לנו לעבוד עם הילדים בקבוצות קטנות. כשגננת אחת צריכה להתחלק ביום יום על כל הילדים מישהו מתפספס. אי אפשר להגיע לכולם. שתי גננות יכולות לחלק כיתה ולעבוד בקבוצות קטנות יותר. המטרה שלנו היא להגיע לכל ילד. בגן רגיל בדרך כלל לא מגיעים".

הילדים הצעירים ביותר שמגיעים לבית של תיתי הם בני חודשיים והגדולים ביותר בני חמש. כל הפעילויות נעשות בפיקוח משרדי החינוך והבריאות, עם הרבה חום ואהבה, ויש גם ערך מוסף חברתי איתו יוצאים הילדים וההורים.

"אנחנו מציעים חוג תנועה, תאטרון וחוג חיות", מתארת רוט. "התפריט שלנו נבנה על ידי דיאטנית מוסמכת והאוכל נעשה במקום. אין לנו קייטרינג שעובד איתנו. בכל שנה, על פי הצורך, אנחנו מגוונים בתפריט".

איך בוחרים גן מתאים לילדים?

"לרוב הבחירה נעשית מפה לאוזן. אתה בעיקר צריך להרגיש את המקום כהורה ברגע שאתה פותח את השער. אצלנו יש כבר דורות של ילדים. יש כאן הורים ששמו אצלי את הילדים שלהם, והם עצמם היו כילדים אצל אמא שלי ודודה שלי בגן. הגישה שלי אומרת להיות תמיד זמינה. אני נותנת מענה בכל שעות היום, 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. הגן גם מרושת כולו במצלמות אבטחה ועומד בכל התקנים בנושא הזה".

בבית של תיתי שמים דגש עם על נושא האחריות החברתית ומאמצים, למשל, את גדוד 97 נצח יהודה, במשלוחי מנות בפורים ובדאגה לכל מחסורם בלבוש ובפריטים חיוניים אחרים דוגמת משחת שיניים. עוד דבר שעושים בגן הוא תרומה של ציוד מיותר או בגדים שאין בהם עוד שימוש למשפחות מעוטי יכולת.

אז אם אתם מחפשים עבור ילדיכם גן שהוא כמו משפחה, ושבכל בוקר הוא ירגיש כאילו הוא עובר פשוט מבית אחד לאחר, בואו לבית של תיתי. תסמכו עלינו שברגע שהילד ייכנס בשער לראשונה הוא כבר לא ירצה לעזוב. אז יגיע הרגע שהגננות יסתכלו עליכם וירמזו שאולי כדאי שאתם, ההורים, כבר תצאו לדרככם.

הבית של תיתי בנווה עוז, האביב 6 פתח תקוה

טלפון: 03-9220804

טלפון נייד:  0505636364

מעבר לאתר הגן

עשו לייק

 

הגן של תיתי. צילום באדיבות הלקוח

הגן של תיתי. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר