מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

הסתיימה הפגישה בין דגו לאנשי הפועל, קיימים עדיין פערים בין הצדדים

מאמן הפועל בעונה שעברה נפגש בצהריים עם אנשי המועדון, אך החלטה סופית תתקבל רק בשעות הערב. אם יחזור לקבוצה הוא יעמוד על הקווים כבר ביום שני בעכו

פורסם בתאריך: 3.2.20 12:09

מסאי דגו צפוי לחזור להפועל פתח תקוה ולחתום על חוזה לשנה וחצי במועדון. בשעות הצהריים נפגש דגו בפתח תקוה עם המנכ"ל רועי אלרום והמנהל הספורטיבי ניב טל, עם דגו, כאשר בסיום הפגישה נותרו פערים כספיים בין הצדדים. בהפועל צפויים להחזיר לדגו הודעה עד לשעות הערב.

כזכור, בקיץ האחרון העביר דגו לאנשי המועדון הצעה כספית והדרישות שלו לא נענו, לאחר שהנהלת המועדון טענה שדרישותיו גבוהות מדי. מועמד אחר שהיה על הפרק הוא עופר טסלפפה, עמו נפגשו אתמול במועדון. בין הצדדים היו מחלוקות בנוגע לתנאי העסקתו של המאמן. את אימון הקבוצה היום (שני) העביר מאמן הכושר של הקבוצה מאירי סיני, יחד עם מאמן השוערים סמיון רחמן. נוסבאום הגיע הבוקר להיפרד מהשחקנים.

דגו הוביל את הקבוצה להישרדות מרשימה עם מינוס 11 נקודות ועזב את הקבוצה בקיץ לטובת הפועל קריית שמונה, אך פוטר מתפקידו. במהלך היום קיבל דגו מסרים כי הפועל מעוניינת שיחזור למועדון. שני הצדדים מעוניינים בשידוך וייתכן כי ימונה לתפקיד כבר ביממה הקרובה.

מנכ"ל המועדון, רועי אלרום, מסר: "נושא הסיבה לאי הגעתו של טלספפה היא איננה שחקני החיזוק. המועדון הבטיח לו 2 שחקני חיזוק ואף עלו השמות הספציפים. היו אי הסכמות לגבי תנאי העסקה ולכן העסקה לא הבשילה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר