ברק לוי. צילום: זאב שטרן
ברק לוי. צילום: זאב שטרן

אחרי שביקש להשתחרר לב"ש: ברק לוי לא הגיע לאימון הפועל פ"ת באישור המועדון

השחקן לקח בצורה קשה את החלטת המועדון שלא להענות לבקשתו לעבור לאדומים, ובאישור הפועל קיבל הסכמה להעדר משני האימונים הקרובים. מסאי דגו נותר המועמד המוביל לתפקיד המאמן

פורסם בתאריך: 4.2.20 12:44

אחרי היממה הדרמטית שעברה על הפועל פתח תקוה אתמול (שני), מנסים במועדון להחזיר את העניינים למסלול לקראת המשך המאבקים בליגה הלאומית. השוער ברק לוי, שביקש אתמול להשתחרר מהמועדון כדי לעבור להפועל באר שבע וקיבל שלב זה תשובה שלילית, נעדר מאימון הבוקר של הקבוצה באישור המועדון, וצפוי להעדר גם מהאימון מחר.

לוי, שכבר נפרד מהשחקנים אתמול, התאכזב מאוד מכך שלא קיבל את השחרור לאדומים מבירת הנגב, ובעקבות כך קיבל, באישור המועדון, יומיים של חופש. בהפועל ציינו כי בשיחות שהתקיימו עם אנשי באר שבע בנושא הובהר כי השיקול מבחינת הפועל אינו כספי, וכי אין כל כוונה לשחררו באמצע העונה. כזכור, השחקן מחזיק בחוזה בהפועל עד לסוף העונה הבאה.

בכל הנוגע לסוגיית המאמן, בהפועל ניסו אתמול במשך שעות ארוכות למצוא פתרונות שיאפשרו להענות לדרישותיו של מסאי דגו, אותו היו רוצים לראות במועדון בהקדם האפשרי. נכון למועד כתיבת שורות אלו, דגו נותר המועמד המוביל עדיין לקבל את התפקיד, כאשר נקודת המחלוקת נוגעת לסעיף פיצוי הפיטורים. התפתחויות בנושא צפויות ביממה הקרובה.

מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דגו אתה פותרת בבושת פנים תגיד תודה שמועדון כזה עם אוהדים הכול הארץ נותן לך הזדמנות להשתקם אז תרד מהסוס ותתכיל לעבןד קשה כמו שאתה יודע

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר