חנות כלי בית בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: MAD_Production
חנות כלי בית בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: MAD_Production

חנות כלי בית בפתח תקוה: ליקדו – הפריטים השווים שיהפכו את הבית שלכם למעוצב

כל אישה שמתעניינת באסתטיקה ועיצוב יודעת שהחיפוש אחר פריטים מיוחדים לבית אף פעם לא נגמר. אנחנו הרי תמיד מחפשות אחר עוד משהו קטן שיהפוך את הבית שלנו למיוחד, אסטתי, ומלא סטייל. תנו לנו להמליץ לכן על החנות "ליקדו כלי בית" בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 9.2.20 15:58

אם עדיין לא הכרתן את "ליקדו" בפתח תקוה – החנות היא פינת חמד של ממש, ותחנת חובה לחובבות העיצוב והאסטתיקה. מה תמצאו שם? פריטי נוי מיוחדים למזנון, זרים עשירים של פרחי משי בעיצובים יחודיים, המתחדשים על ידי מעצבת הפרחים של החנות, מפות שולחן איכותיות מבדי על קמט דוחי כתמים, כלי הגשה יפהפיים מפיוטר קריסטל  או נירוסטה על חלד מעוצבת, אביזרי שולחן: ראנרים להגשה חמה ממאה אחוז גומי טבעי, ופלייסמנטים מעוצבים, כלי יודאיקה מעוצבים, ומה לא. פירוש המילה "ליקדו"" בצרפתית הוא "מתנה בשבילי", וכשמה כן היא, החנות היא פשוט מתנה לחובבות העיצוב לבית.

אביאל הממיפור, הבעלים של החנות, יהודי ציוני שעלה לפני כשמונה שנים מאיראן לישראל מתוך אהבת הארץ, הגיע ממשפחה שעסקה ביבוא וסחר של כלי בית עוד באיראן. גם פה, בארץ הקודש, הוא ממשיך לייבא פריטים יחודיים לחנות, אותם הוא מוכר במחירים נהדרים – מהיבואן לצרכן: "מאחר ואני היבואן של רוב הפריטים בחנות, אני יכול להבטיח שהפריטים הם יחודיים- את הסחורה שלי לא תצליחו למצוא בכל מקום אחר, וגם, מאחר ואני היבואן, מחירי הפריטים אצלי בחנות הם מחירים ללא תחרות".

בחמש וחצי השנים מאז שפתח את החנות עשתה לעצמה "ליקדו כלי בית" שם שהולך לפניה, עם לקוחות קבועים שמגיעים גם הרצליה ומראשון לציון מרמת השרון ואפילו מרעננה על מנת להתחדש בפריטים מעוצבים לבית: "לליקדו יש שם טוב בקרב יהודים שנוסעים לבקר בני משפחה בחו"ל. בנוסף לחמסות עם סמלי ירושלים, רימונים, ופריטים בחריטה אישית, אנחנו מחזיקים מבחר אדיר של פרטי יודאיקה איכותיים במחירים חסרי תחרות.

באדיבות "פלידוקס"

באדיבות "פלידינוקס"

באדיבות: פלינוקס

באדיבות: פלינוקס

כיסויי חלות רקומים שבחנויות אחרות יעלו למעלה ממאה שקלים, יעלו בליקדו בין 39-50 שקלים. יש לנו כיסויים רקומים לפלטות שבת – עבים, איכותיים וחסיני אש, סט הבדלה – מפיוטר או ציפוי כסף, למעלה מ-50 עיצובים של כוסות קידוש, ויותר מ-40 עיצובים של פמוטים מקריסטל וממתכות שונות, בסגנון מודרני, קלאסי, בשילוב מתכות צבעוניות, קסיטלים ועוד".

עוד מפריטים היחודיים שתפסו את עינינו, הם סטים של סירים מאוסטריה גרמניה איטליה וטורקיה, של החברות: קוצ'ינו מיה, אינפיניטי שף, פילה (fila) ,וולברג (wellberg), אוז לייף (OZ Life) ביבוא בלעדי. הסירים לא רק איכותיים מאוד, מחזיקים בתו התקן האירופאי, ומגיעים עם בין 3-7 שנות אחריות, אלא שהם גם יפים ביותר: עם חריטות ופיתוחים שהופכים אותם לכלי בישול וכלי הגשה לשולחן גם יחד.
בליקדו נתקלנו גם במבחר עצום של מגשים וכלי הגשה במגוון סגנונות, וחומרים: עץ במבוק, קריסטל, קרמיקה או נירוסטה 18x 10 שלא מחלידה או משחירה.

פריטים מומלצים נוספים הם סט צלחות אוכל ל- 18 סועדים מפורצלן שכולל עבודת חריטה, ויכול לעבור שטיפה במדיח. במחלקת הנוי, גולת הכותרת היא זרי פרחי משי, שמגיעים בסידור עליו עומלת מעצבת הפרחים של החנות. מחירי הזרים נוחים בהתחייבות, עם תשלום עבור המוצר ללא כל תשלום נוסף על עיצוב הזר.
אז לא משנה אם אתם מחפשים אחר כלי יודאיקה, כלי אוכל, כלי הגשה או פרטי נוי מנצחים, ""ליקדו כלי בית" היא פשוט תחנת חובה לתושבי פתח תקוה, אבל ממש לא רק להם.

ליקדו כלי בית
כתובת: מהוליבר 2 בפתח תקוה
טל: 03-5103616
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 8:30-20:00, שישי 8:30-14:30
קישור לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר