שחקני הפועל אחרי ההפסד לעכו
שחקני הפועל אחרי ההפסד לעכו

מתקרבת לתחתית: הפועל פתח תקוה הפסידה 2:1 לעכו בבכורה של דגו

גם המאמן החדש לא הצליח להוציא את הכחולים מהתקופה הרעה. חביבאללה כבש ובישל למקומיים, אוחיון עלה כמחליף וכבש בבכורה. הפער מהמבחנים: שש נקודות בלבד

פורסם בתאריך: 10.2.20 21:11

כמאה האוהדים האמיצים של הפועל פתח תקוה שעשו את הדרך לעכו כבר מכירים את הריטואל הקבוע. המשחק בעכו תמיד ייפול על היום הקר ביותר בשנה, וגם בתוצאה לרוב אי אפשר להתנחם. בפועל כך אכן קרה, כאשר הכחולים הפסידו 2:1 להפועל עכו במשחק הבכורה המחודשת של מסאי דגו, במה שנראה כמו עוד משחק בתוך התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה. זה היה  הפסד השלישי ברציפות של הפועל.

המאמן פתח עם רם לוי ויעקב אבבה בהגנה, כשבאגפים בן לוי ובר איבגי. כמו בכל התקופה האחרונה, ההגנה של הפועל המשיכה להיראות רע. בדקה ה-21 בנג'מין קוקו קיבל מסירה נהדרת מימין מבר ירוחם, גלש לכדור אך מחמישה מטרים בעט מעל השער.

בדקה ה-29 ירין שרעבי שייט בקלילות מאמצע המגרש לכיוון הרחבה, מצא את ואהיב חביבאללה, שמסר נהדר לידין לוגסי שהעלה את עכו ל-0:1 מקרוב. הפועל המשיכה במשחק המפוזר שלה אך קיבלה הזדמנות טובה נוספת בדקה ה-39. איבגי מצא את עוז פרץ ברחבה, שבעט מעט מעל המשקוף.

הפועל שלטה בדקות הראשונות של המחצית השנייה, אך שוב שילמה את המחיר על משחק ההגנה החלש שלה. בדקה ה-59 יעקב אבבה החזיר כדור קשה לברק לוי שהרחיק לא טוב. שניות ארוכות הכדור טייל ברחבה של הפועל, עד שהגיעה לחביבאללה שהשלים משחק חלומי עם שער ובישול. הפעם, אגב, הוא חגג את השער.

בדקה ה-62 עלו עומר צלישר ואלמוג אוחיון להופעת בכורה, במקומם של עמית מזרחי ובר ירוחם. שש דקות לאחר מכן שוב קוקו קיבל מצב נהדר לכבוש, אך בעט גבוה מדי מתוך הרחבה. בדקה ה-89 המחליף אוחיון בעט כדור לא חזק במיוחד מ-18 מטרים, אך אנטמן השמיט את הכדור לשערו, 2:1, וזו גם הייתה תוצאת הסיום. הפער מאחי נצרת, שנמצאת במקום המוביל למבחנים על הירידה לליגה א', עומד כעת על שש נקודות בלבד. הפער מהפלייאוף העליון עומד על חמש נקודות.

הרכב: ברק לוי, בן לוי, רם לוי, יעקב אבבה, בר איבגי, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (עומר צלישר, 62), בר ירוחם (אלמוג אוחיון, 62), עומר בוארון, עוז פרץ (גל אסולין, 75), בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דגו לא בשביל זה הבאנו אותך עם התנאים שבקשת אין ימי חסד רק עבודה מאוד קשה כמו לוזון ואם אתה לא מבין את זה אז אתה מוזמן לחזור מאיפה שבאת כניראה שעדיף מאמן צעיר ורעב ואוליי אתה לא כזה אז להיתעורר מהר ועכשיו

  2. גו

    אותה גברת ללא שינוי אדרת הגנה ליגה ב נקוה לימים יותר טובים רק להשאר בליגה שיפסיקו לדבר פלייאוף עליון אנחנו יותר קרובים.למלחמת השרדות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דגו גם בונקר להציא נקודה זה חשוב לא חייב כדורגל יפה ומודרני כשאין לך הגנה בכלל מיצידי 10 שחקנים שיהיוא בהגנה ולהוציא נקודה בחוץ אם לא הבנת את זה אז תן גז ותחזור מאיפה שבאת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר