הדפסת חולצות בפתח תקוה. shutterstock By socrates471
הדפסת חולצות בפתח תקוה. shutterstock By socrates471

הדפסת חולצות בפתח תקוה: הכירו את "טריק צבע"

מחפשים אחר מקום להדפסת חולצות בפתח תקוה? הכירו את חנות "טריק צבע", שם תמצאו פתרונות לכל החלומות היצירתיים שלכם לחולצה הבאה שתקנו

פורסם בתאריך: 12.2.20 13:39

כל עסק או ארגון חייב למתג את עצמו במגוון דרכים יצירתיות על מנת לספק לעולם תזכורת מתמדת על קיומו ונוכחותו. בכל פעם שלקוח רואה את שם העסק לצד הלוגו שלכם הוא נזכר בכם ומכניס אתכם למגירה קטנה בראשו, אותה הוא שולף בכל עת שהוא צריך את אחד המוצרים או השירותים שלכם. אז איך עושים עבודת מיתוג בצורה נכונה?

״טריק צבע״ היא חנות להדפסת חולצות ולמיתוג העסק. החנות אשר קיימת כבר 30 שנה מנוהלת ב-5 השנים האחרונות על ידי אמיר וירין יואש, שבזמנם החופשי ומחוץ לכותלי העבודה מתפקדים גם כזוג אוהב וצמד מנצח.

החנות מתמחה בהדפסת חולצות, עליהן ניתן להוסיף כל הדפס או לוגו שתבחרו. בין אם אתם בעלי עסק שרוצים להדפיס חולצות לעובדים, זוג שעומד להתחתן ורוצה להדפיס חולצות מזכרת לחתונה, או חבר'ה צעירים שמסיימים מסלול בצבא ורוצים חולצה למסיבת סוף המסלול, ב״טריק צבע״ תוכלו למצוא הכל.

את ההדפסים ניתן לשים על מגוון פריטי לבוש, כמו מעילים, סווטשירטים, קפוצ'ונים, חולצות, מכנסיים, כובעים, צעיפים ובנדנות. לכל אחד מהפריטים וריאציות שונות של צבע, מידה, וחומרים כמו לייקרה, דריי-פיט או כותנה שמהם תוכלו לבחור.

״איכות הבגדים ופריטי הלבוש שאפשר למצוא אצלנו היא מהגבוהות ביותר שאפשר להשיג. אנשים מסתובבים כל היום עם חולצה או מכנס שהם הזמינו מאיתנו ולכן חשוב לנו שיהיה להם נוח, נוסף על כך שיראו טוב״, מסבירה ירין עם חיוך.

״אני גרפיקאית במקצועי ולכן אני עוזרת לכל לקוח שמגיע ומבקש עזרה בעיצוב ותיקון הגרפיקה. לא משנה אם מגיע אלינו לקוח בשביל להדפיס חולצה אחת או בשביל להדפיס 100 חולצות, ההשקעה שאנחנו נותנים לכל לקוח היא אותו דבר ונועדה להוציא אותו מהחנות כשהוא מרוצה ועם חיוך גדול״.

לצד פריטי הלבוש הממותגים שתוכלו למצוא ב״טריק צבע״ ישנם מוצרים נוספים אותם תוכלו למתג כמזכרות או מתנות ללקוחות. כך, תוכלו למתג מוצרים שונים כמו עטים, בקבוקים, מחברות ואפילו פאזלים מודפסים כמתנה לגני ילדים – אם אפשר למתג מוצר כלשהו, תהיו בטוחים שתמצאו אותו בחנות מוכן למיתוג.

לאחרונה התחיל טרנד חדש הסוחף אחריו חברות רבות – הדפסת שמות על כוסות פלסטיק רב פעמיות. כדרך להיאבק בשימוש האקססיבי בכוסות הפלסטיק החד פעמיות המזהמות את כדור הארץ, מקומות עבודה רבים מתחילים לספק לעובדים כוסות רב פעמיות כששמם מוטבע על הכוס. בדרך זו תוכלו גם אתם לקחת חלק במאבק על שמירת סביבה נקיה וירוקה ואפילו תזכו לחסוך על הדרך קצת כסף, שבדרך כלל יוצא על רכישת סטוקים של כוסות חד פעמיות.

אם אתם מארגנים חתונה או אירוע, או אם אתם בעלי עסק שרוצים למתג את עצמכם בשביל שאנשים יזכרו אתכם ויפנו אליכם בכל עת, ״טריק צבע״ תשמח לעזור לכם להטביע את חותמכם בעולם. עם זמני עבודה קצרים ושירות משלוחים המגיע לכל הארץ, תוכלו כבר בתוך ימים ספורים לקבל מוצר שיזכיר לכולם מה אתם שווים.

כתובת:  בר כוכבא 70, פתח תקוה (בתוך הפסאז')

טלפון: 03-9131312

שעות פעילות: 

א-ה: 19:00-09:00

ו': 13:00-09:00

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר